مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تشییع جمعی از شهدای گردان حضرت علی اکبر(ع) در بین الحرمین + تصاویر

جمعی از شهدای بسیج مردمی بر روی شانه‌های خادمان و زائران حرمین مطهر حسینی و عباسی در کربلا تشییع شدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ در شهر مقدس کربلا بار دیگر شمیم شهادت به مشام رسید.

خادمان و پرسنل حرمین مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) روز گذشته جمعی دیگر از شهدای جهاد کفائی را که خون خود را در راه دفاع از مقدسات و تمامیت ارضی عراق فدا نمودند، تا دروازه های بهشت تشییع کردند.

این شهدا از نیروهای یگان حضرت علی اکبر(ع) وابسته به آستان مقدس حسینی بودند که در لبیک به ندای مرجعیت در ضرورت جهاد کفائی به عضویت این یگان درآمده بودند.

این روز‌ها و همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که همه علاقمندان آن حضرت جامه سیاه بر تن نمودنده‌اند، عده‌ای آمده‌اند تا با خون خود ادامه دهنده راه آن امام همام باشند.

مراسم تشییع این شهدا در کربلای معلی شاهد حضور جمعیتی انبوه از اهالی شهر کربلاء و همچنین زائران حرمین مطهر حسینی و عباسی بود.

به همین مناسبت «شیخ عبدالمهدی الکربلائی» تولیت آستان مقدس حسینی و ضمن حضور در مراسم تشیع این شهداء، بر پیکر ایشان نماز گذارد.
پس ازآن پیکر شهدا به حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم(ع) منتقل و پس از انجام مراسم زیارت و دعا، تا دورازه‌های بهشت مشایعت شدند.

لازم به ذکر است یگان علی الاکبر (ع) وابسته به آستان مقدس حسینی در عملیات متعددی از جمله عملیات آزاد سازی استان صلاح الدین مشارکت و خسارت‌های سنگینی به نیروهای داعشی وارد نمود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون