مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حمایت مالی

یاری و حمایت مالی

 

برای کمک مالی به بازسازی و توسعه حرم حضرت زینب ع

شماره حساب ۴۸۲۸۲۸۲۸۶۴ جام بانک ملت ویژه کمک‌های مردمی برای بازسازی حرم حضرت زینب (س) اختصاص یافته است. متولی بازسازی حرم های سوریه با " ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان " است.

برای یاری مالی به مردم و ملت های مظلوم منطقه

- حساب 200560056005 بانک ملی شعبه " کمیته امداد " در ارتباط با کمکهای امانی بین الملل ( کمک به مردم فلسطین،عراق،سوریه،لبنان،یمن و ... ) .

 

برای کمک مالی به نیاز های فوری و بهداشتی و پزشکی مردم مظلوم منطقه

لذا مردم شریف و نوع‌دوست ایران می‌توانند از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ " جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران " نزد بانک ملت و شماره حساب ارزی ۷۰۲۰۷۰ این جمعیت نزد بانک ملی ایران کمک‌های نقدی خود را در جهت کمک به نیازمندان و همراهی با اهداف بشردوستانه و انسانی هلال احمر اهدا نمایند.

توجه : دقت نماید شماره حساب ها را صحیح باشد و الخصوص و دقیقا به نام همان حساب باشد.

 

یاعلی ...

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

شهید مدافع حرم در آمل تشییع شد + تصاویر

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «هادی جعفری» در آمل برگزار شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ مراسم تشییع پیکر شهید مقاومت و مدافع حرم هادی جعفری امروز با حضور پرشور و گسترده مردم در شهرهزارسنگر آمل و دابودشت برگزار شد و پیکر این شهید در روستای رییس آباد از توابع بخش دابودشت آمل به خاک سپرده می شود.

شهید جعفری سوم فروردین ماه همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) در دفاع از حرم امامان معصوم(ع) در منطقه تکریت عراق به شهادت رسید.

این شهید بزرگوار اهل شهرستان هزارسنگر آمل و روستای رئیس‌آباد بخش دابودشت بود که با توجه به درخواست خانواده‌اش، مزار آن مدافع حرم زینت بخش این روستا می‌شود.

گفتنی است که شهید هادی جعفری سومین شهید مدافع حرم از دیار شهرستان هزارسنگر آمل است.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰
مدافعان حرم - حرم حضرت سکینه (س) به اشغال تکفیری‌های سوریه درآمد + عکس
زمان : 23:7

حرم حضرت سکینه (س) به اشغال تکفیری‌های سوریه درآمد + عکس

گروه‌های تروریستی در سوریه حرم حضرت سکینه (س) را به اشغال خود درآوردند.

به گزارش ـ مدافعان حرمـ گروه‌های تکفیری سوریه با انتشار خبری مدعی شدند که حرم حضرت سکینه بنت علی (س) در منطقه داریا در حومه دمشق را به اشغال خود درآوردند.

این گروه‌ها اعلام کردند که حرم حضرت سکینه (س) مرکز انتشار تشیع در منطقه داریا بوده است، به همین دلیل این مکان را به اشغال خود درآوردند.

در حملات گروه‌های تروریستی به حرم حضرت سکینه (س) بخش زیادی زیادی از این حرم تخریب شده است و نگرانی‌هایی در خصوص تخریب کامل حرم و مزار حضرت سکینه (س) می‌رود.

تاکنون مقامات و رسانه‌های دولتی سوریه این خبر را تائید نکردند.

ارتش سوریه با همراهی نیروهای مردمی این کشور دو سال پیش توانسته بود که حرم سکینه (س) را از دست تکفیری‌ها بازپس بگیرد.

حرم سکینه دختر امام علی (ع) در حدود ۵ کیلومتری جنوب غربی دمشق قرار دارد و برخلاف حرم حضرت زینب (س) که از قدیم برای شیعیان شناخته شده و دارای پیشینه تاریخی طولانی بوده است، این زیارتگاه تا پیش از سه دهه گذشته برای عموم شیعیان ناشناخته بود و بنای ساده و محقّری داشت.

در منابع تاریخی نیز به آن اشاره‌ای نشده و تنها در برخی اسناد ملکی موجود در وزارت اوقاف سوریه از دوره اشغال سوریه توسط فرانسه (سال‌های ۱۹۱۹ تا ۱۹۴۵ م) از این مزار و حدود ملکی آن سخن به میان آمده است.

در سال ۱۳۶۷ ش، در پی اجرای طرح احداث خیابانی در منطقه و قرار گرفتن بقعه در مسیر آن، مراتب به مسؤولان منطقه رسید و استاندار حومه دمشق از تخریب آن جلوگیری کرد. سپس موضوع به استحضار حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید احمد واحدی، از روحانیان ایرانی مقیم زینبیه رسید و در پی بررسی‌های انجام شده درباره این مزار، کمیته‌ای برای بازسازی آن تأسیس شد. سرانجام پس از خریداری زمین‌های اطراف مزار، کار بازسازی و توسعه آن آغاز شد.

سکینه دختر امام علی (ع)، تا پیش از شهرت زیارتگاه منسوب به وی بانوی ناشناخته‌ای بود که در منابع تاریخی و رجالی شیعه نامی از او برده نشده است. تنها در برخی منابع حدیثی، از جمله در متن دو روایت و سند یک حدیث در برخی منابع شیعه، نامی از او به چشم می‌خورد. چند پژوهشگر معاصر نیز درباره این بانو کتابچه‌هایی تألیف کرده و با استناد به این سه روایت، وی را شخصیتی تاریخی و از فرزندان امام علی (ع) دانسته‌اند و حتی فرزند آن حضرت از فاطمه زهرا (س) به شمار آورده‌اند، با این حال برخی از علما، روایات فوق را برای اثبات وجود این شخصیت کافی نمی‌دانند.




،
  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

عکس خبری/ شهر شیعه نشین بصری الشام بعد از سقوط

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ متاسفانه امروز با تمام مقاومت ها شهر شیعه نشین بصری الشام در استان درعا سوریه به دست گروه های تکفیری اشغال شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

شهر شیعه نشین «بصری الشام» در محاصره تکفیری‌های سوریه + نقشه

گروه های تروریستی با محاصره شهر شیعه نشین بصری الشام در استان درعای سوریه، به دنبال اشغال این شهر و قتل عام شیعیان هستند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ شهر بصری الشام که در جنوب سوریه واقع شده است و یکی از مناطق شیعه نشین این کشور به شمار می‌آید، در روزهای اخیر صحنه هجوم گسترده گروه‌های تکفیری بوده است و تروریست‌ها به دنبال اشغال کامل این شهر و قتل عام شیعیان هستند.

شهر بصری الشام که در جنوب شرق سوریه قرار دارد، محل زندگی بیش از 10 هزار نفر از شیعیان سوریه است و به همین دلیل گروه‌های تکفیری به دنبال اشغال کامل این شهر هستند.

حمله تفکیری ها به شیعیان سوریه

حملات گروه های مسلح تروریستی از سال 2012 میلادی تاکنون به شهر بصری الشام ادامه داشته است و این حملات با اشغال های شهرهای مختلف استان درعا به دست گروه های تروریستی، موج صعودی پیدا کرده است. اما ارتش سوریه با همراهی مردم شهر بصری الشام این حملات را دفع کرد.

در چند روز اخیر گروه‌های مسلح تروریستی پس از تحمل شکست های متعدد در استان درعا، با حمله به شهر بصری الشام و اشغال این شهر سعی کردند که یک پیروزی معنوی برای خود به دست آورند.

گروه‌های تروریستی نام حمله خود به شهر بصری الشام را قادسیه گذاشتند و تمام گروه‌های تروریستی از مناطق مختلف استان درعا با هزاران جنگجو در این حمله شرکت کردند.

این حمله‌ از جهات مختلف به سوی مناطق استقرار ارتش و نیروهای مردمی در شهر بصری الشام صورت گرفته و می‌توان گفت که سنگین ترین حمله به این شهر طی چهار سال اخیر است.

 
محاصره شهر شیعه نشین بصری الشام

گروه‌های مسلح تروریستی پیش از این توانسته بودند که راه شهر بصری الشام به شهر درعا را مسدود کنند و در روزهای اخیر تنها راه امدادرسانی به این شهر (جاده بصری الشام به شهر سویداء) به اشغال گروه های تروریستی درآمد و اکنون شهر بصری الشام از جهات مختلف در محاصره گروه‌های تروریستی است.

مقاومت مردم بصری الشام

گروه‌های تروریستی تصور می‌کردند که با حمله همه جانبه به شهر بصری الشام و محاصره این شهر، ارتش و نیروهای مردمی، این شهر را به آنان تسلیم می‌کنند، اما هجوم چند روز گذشته گروه‌های تروریستی به داخل شهر بصری الشام نتیجه‌ای جز هلاکت ده‌ها تن از عناصر تروریستی به همراه نداشته است.

ارتش و نیروهای مردمی در داخل بصری الشام مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند و این ایستادگی همچنان نیز ادامه داد.

  • خدام السیدة زینب

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون