مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات

۱۱۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تشییع پیکر مطهر دو شهید حزب الله در جنوب لبنان + عکس

پیکر مطهر «علی احمد طفیلی» و «عباس عدنان بلوق» دو شهید جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در جنوب این کشور تشییع شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ پیکر مطهر شهیدان مجاهد «علی احمد طفیلی» و «عباس عدنان بلوق» که در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسیده بودند، در روستای «عین بوسوار» واقع در جنوب لبنان تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر این دو شهید والامقام با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم شهیدپرور لبنان و با سردادن شعارهای «لبیک یا حسین (ع)» و «لبیک یا زینب» از حسینیه امام خمینی (ره) تا گلزار شهدای این روستا ادامه یافت.

در این آیین، «سید ابراهیم امین» رئیس مجلس سیاسی حزب الله و «علی مقداد» عضو "حزب وفاء" و خانواده های شهدا نیز حضور داشتند.

پس از ادای مراسم تکریم، قسم خوردن نیروهای مقاومت حاضر در مراسم و اقامه نماز به امامت «سید ابراهیم امین»، پیکر پاک این دو شهید حزب الله در کنار همرزمانشان به خاک سپرده شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

تذکر مرجعیت عراق به سازمان ملل نسبت به اوضاع وخیم شیعیان در "الفوعه" و "کفریا"

دفتر یکی از مرجع عالی قدر در تماس تلفنی با نماینده دبیرکل سازمان ملل، نگرانی معظم له درمورد شرایط سخت انسانی شیعیان در "الفوعه" و "کفریا" را گوشزد نمود.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ حضرت آیت الله العظمی «سید محمد سعید حکیم» سازمان ملل متحد را مسئول حفاظت از جان ساکنان دو شهر شیعه نشین سوریه که این روزها زیر آماج حملات تروریست‌های تکفیری قرار دارند دانست.

دفتر این مرجع عالی قدر در تماس تلفنی با نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق، نگرانی معظم له درمورد شرایط سخت انسانی شیعیان در "الفوعه" و "کفریا" و اوضاع خطرناک این دو شهر را گوشزد نمود.

دفتر آیت الله حکیم از نماینده دبیرکل خواست تا اوضاع این دو شهر شیعه نشین سوریه و شرایط خطرناک آن که منجر به نسل کشی پیروان اهل بیت (ع) توسط تروریست‌های تکفیری می‌شود را به اطلاع «بان کی مون» برساند.

به گزارش مدافعون، فوعه و کفریا واقع در استان ادلب که محل زندگی بیش از 40 هزار شیعه سوری است، از شش ماه پیش تاکنون در محاصره گروه‌های گوناگون تروریستی قرار دارد و آنان مانع از رسیدن مواد غذایی، دارو و سوخت به این دو شهر شیعه نشین می‌شوند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

شهادت فرمانده عراقی نیروهای مدافع حرم در سوریه + عکس

یکی از فرماندهان میدانی گروه حزب الله نجباء عراق در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ خبر شهادت یکی دیگر از فرماندهان گروه های مقاومت عراق اعلام شد.

سید «علاء موسوی» یکی از فرماندهان گروه حزب الله " حرکة النجباء " عراق بر اثر جراجت های ناشی از مجروحیت در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

این فرمانده عراقی مدتی پیش در نبرد با تروریست های جبهه النصره در ارتفاعات حومه استان «لاذقیه» سوریه مجروح شده بود.

حزب الله نجباء یکی از گروه های مقاومت اسلامی عراق است که هزاران تن از اعضایش در جبهه های نبرد با داعش و گروه های تروریستی دیگر در عراق و سوریه حضور دارند و تاکنون ده ها تن از اعضای حزب الله نجباء در نبرد با تروریست ها در سوریه به شهادت رسیدند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

تسلط ارتش سوریه و نیروهای مقاومت بر بخش‌هایی از «درعا» و «لاذقیه»

نیروهای سوری با پیشروی در روستاهای «زاهیه» و «الشحروره» در منطقه لاذقیه شمالی دست کم 24 تروریست را به هلاکت رساندند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ منابع سوری صبح امروز دوشنبه از تسلط ارتش و نیروهای مقاومت اسلامی برمناطقی از شهر«درعا» خبر دادند.

در این رخداد که به هلاکت شمار زیادی از نیروهای «جبهة النصرة» انجامید، بسیاری از تسلیحات آن‌ها از جمله انبار مهمات، توسط نیروهای سوری منهدم و یا به غنیمت گرفته شد.

این عملیات که توسط نیروهای مقاومت وارتش سوریه انجام شد، باعث آزادسازی اردوگاه آوارگان، منطقه عباسیه و اداره پست منطقه درعا گردید.

از طرفی برخی رسانه‌ها خبر می‌دهند که نیروهای سوری با پیشروی در روستاهای «زاهیه» و «الشحروره» در منطقه لاذقیه شمالی دستکم 24 تروریست را به هلاکت رساندند.

منابع نظامی سوریه با تایید این خبر افزودند: تروریست‌ها در این مناطق، در محاصره شدید نیروهای سوری و مقاومت اسلامی قرار گرفته اند و تمام راه های مواصلاتی آن‌ها نیز بسته شده است.

شایان ذکر است که روز شنبه 27 شهریور نیز نیروهای مقاومت با همکاری ارتش سوریه 80 نفر از ترویست‌ها را در منطقه لاذقیه شمالی به هلاکت رسانده و بسیاری از تسلیحات آنان را منهدم کرده بودند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

تشییع شهید کربلایی حزب الله در جنوب لبنان + تصاویر

پیکر یکی دیگر از شهدای حزب الله در جنوب لبنان تشییع شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ پیکر مطهر شهید مجاهد «فضل ابراهیم سلامی» که در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسیده بود، در روستای «عبا» در جنوب لبنان تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر این شهید در تابوتی پیچیده در پرچم حزب ‌الله از ابتدای روستا شروع شد و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم شهیدپرور لبنان با شعارهای «لبیک یا حسین (ع)» و «لبیک یا زینب ع» پیکر شهید را تا گلزار شهدا تشییع کردند.

شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی لبنان و اقشار مختلف مردم این کشور در مراسم تشییع شهید فضل سلامی حضور داشتند.

پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن همرزمان شهید و اقامه نماز به امامت سید «محمد ترحینی»، پیکر شهید فضل سلامی در جوار سایر شهدای روستای «عبا» به خاک سپرده شد.

این شهید حزب الله مدتی برای هدایت نیروهای مردمی در نبرد با داعش در مناطق عملیاتی عراق حضور داشت. 

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

هلاکت تروریست لبنانی در استان «ادلب» سوریه + عکس

یکی ار ترویست های لبنانی تبار در اطراف شهر شیعه نشین «فوعه» در استان «ادلب» سوریه به هلاکت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ خبر هلاکت یک تروریست خارجی دیگر در سوریه اعلام شد.

«محمد عدنان الزعبی» ملقب به «ابو حمزه لبنانی» که از عناصر گروه تروریستی «جند الاقصی» بود، در استان «ادلب» سوریه به هلاکت رسید.

این تروریست لبنانی قصد داشت که خودش را با یک خودروی بمب گذاری شده در شهر شیعه نشین «فوعه» منفجر کند، اما رزمندگان شیعه توانستند این خودروی بمب گذاری شده را قبل از رسیدن به این شهر شیعه نشین منهدم کنند.

این تروریست تکفیری از اهالی شهر «طرابلس» در شمال لبنان بود، شهری که صدها تن از جوانانش تاکنون به عضویت گروه های تکفیری از جمله داعش و جبهه النصره درآمده اند.

«جند الاقصی» یکی از گروه های تروریستی فعال در استان «ادلب» سوریه می باشد که به گروه تروریستی القاعده بسیار نزدیک است، بیشتر اعضای این گروه تروریستی از اتباع کشورهای خارجی از جمله عربستان هستند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

شهادت مداح جوان حزب الله در سوریه + عکس

یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ خبر شهادت یکی دیگر از جوانان رزمنده حزب الله لبنان اعلام شد.

«حسین علی کرکی» ملقب به «ابوالفضل» در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید از مداحان جوانی بود که در مراسم شهدای حزب الله به مرثیه سرایی می پرداخت.

شهید حسین کرکی از اهالی روستای «عین بوسوار» در جنوب لبنان است و پیکرش فردا ـ دوشنبه 30 شهریورماه ـ در این روستا تشییع خواهد شد.

شهر «الزبدانی» در منطقه قلمون سوریه در روزهای اخیر صحنه شدیدترین درگیری ها بین رزمندگان حزب الله و تروریست ها بوده که این درگیری ها با آزادی بخش اعظم این شهر به دست نیروهای مقاومت و هلاکت صدها تروریست همراه بوده است.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

عکس/ شهید حزب الله در کنار سردار سلیمانی

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ در روزهای اخیر تصویری از سردار سلیمانی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در این تصویر سردار قاسم سلیمانی در کنار تعدادی از نیروهای مدافع حریم اهل بیت(ع) در عراق را نشان می دهد. شهید «فضل سلامی» از شهدای اخیر حزب الله لبنان هم در این عکس یادگاری حضور دارد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

هلاکت دستیار اسامه بن لادن به دست شیعیان سوریه + عکس

یکی از اعضای برجسته گروه تروریستی القاعده در نبرد با نیروهای مردمی در اطراف شهر شیعه نشین «فوعه» به هلاکت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یک تروریست برجسته خارجی دیگر در سوریه به هلاکت رسید.

«ابوالحسن تونسی» 60 ساله در نبرد با نیروهای مردمی در اطراف شهر شیعه نشین «فوعه» به هلاکت رسید.

این تروریست تونسی تبار سال ها جزو دستیاران «اسامه بن لادن» رهبر القاعده در افغانستان و پاکستان بود.

هزاران تن از عناصر گروه های تکفیری به خصوص جبهه النصره در روزهای اخیر حمله سنگینی را برای اشغال شهرهای شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» آغاز کرده اند که تاکنون با مقاومت رزمندگان شیعه، تکفیری ها در رسیدن به هدف خود برای اشغال این شهرهای شیعه نشین ناکام ماندند.

شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا که محل زندگی بیش از 40 هزار شیعه سوری است، از شش ماه پیش تاکنون در محاصره گروه های تکفیری قرار دارد و این گروه ها مانع از رسیدن مواد غذایی، دارو و سوخت به این شهرها می شوند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

آسمانی شدن «جواد» حزب الله در شهر «الزبدانی» سوریه + عکس

یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ خبر شهادت یکی دیگر از مجاهدان حزب الله لبنان اعلام شد.

شهید «عباس حسین مرعی زهوی» ملقب به «جواد» در نبرد با تروریست های تکفیری در شهر «الزبدانی» سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید از اهالی روستای «مجدل سلم» در جنوب لبنان است و پیکرش طی روزهای آتی در این روستا تشییع خواهد شد.

هم اکنون بیش از 80 درصد شهر الزبدانی در کنترل نیروهای حزب الله است و نبرد برای آزادی کامل این شهر استراتژیک سوریه ادامه دارد.

  • خدام السیدة زینب

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون