مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات

۱۰۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عکس خبری/ پیشروی ارتش سوریه و مجاهدین مقاومت در شهر حلب

به گزارش ـ مدافعون ـ نیروهای ارتش سوریه و مجاهدان مقاومت و نیروهای متحد توانستند مناطق جدیدی را در اطراف محله «راموسه» شهر حلب از لوث تروریست های تکفیری پاکسازی کنند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

گزارش تصویری/ حرم مولا علی(ع) در روز عید غدیر خم

به گزارش ـ مدافعون ـ همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، عاشقان ولایت مولی الموحدین علی (ع) در نجف اشرف، همصدا فریاد علی علی مولا سر دادند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

حمله به کاروان امدادرسانی سازمان ملل در حلب سوریه + عکس

دست‎کم ۱۸ دستگاه از ۳۱ کامیون کاروان امدادی سازمان ملل در حالی که مقابل مرکز هلال‌احمر سوریه در منطقه اورم الکبری حلب پارک شده بودند، هدف قرار گرفتند.

به گزارش ـ مدافعون ـ سازمان ملل متحد اعلام کرد که یکی از کاروان‌های امدادرسانی این سازمان در استان شمالی حلب در سوریه هدف حمله قرار گرفته است.

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل متحد، شامگاه دوشنبه اعلام کرد دست‎کم ۱۸ دستگاه از ۳۱ کامیون این کاروان امدادی در حالی که مقابل مرکز هلال احمر سوریه در منطقه اورم الکبری حلب پارک شده بودند، هدف قرار گرفتند.

وی گفت: براساس اطلاعاتی که دریافت کردیم یک کاروان هدف قرار گرفته است. ما در حال تلاش برای دریافت اطلاعات بیشتر هستیم.

سازمان موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه که در لندن مستقر است، ادعا کرده که جنگنده های سوری یا روسی عامل این حمله بودند و ۱۲ تن از رانندگان این کامیون ها که همگی سوری و اعضای هلال‌احمر سوریه بودند، کشته شدند.

این درحالی است که سخنگوی سازمان ملل اذعان کرده است که نمی‌تواند تأیید کند که حمله حتی هوایی بوده باشد.

منابع خبری از کشته شدن «عمر برکات» ملقب به ابوسلیمان مدیر سازمان هلال احمر سوریه در حلب بر اثر این حملات خبر داده‌اند.

«استفان دی ‌میستورا» نماینده سازمان ملل در سوریه، با ابراز خشم نسبت به وقوع این حمله، گفت: خشم ما از این حمله بسیار زیاد است... این کاروان نتیجه یک روند طولانی از دریافت مجوزها و آماده سازی برای کمک به غیرنظامیان محصور بود.

شهر حلب به عنوان دومین شهر بزرگ سوریه، از سال ۲۰۱۲ میلادی بین نیروهای سوریه و معارضان مسلحی که از سوی خارجی ها حمایت م ‎شوند، تقسیم شده است.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

گزارش تصویری/ نماز جماعت حرم امام علی(ع) در شب عید غدیر

به گزارش ـ مدافعون ـ در شب عید غدیر نماز جماعت باشکوهی با حضور زائران و مجاوران حرم امیرالمومنین (ع) در این مکان مقدس برگزار شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

عکس خبری/ تزئین حرم حضرت عباس(ع) در آستانه عید غدیر

به گزارش ـ مدافعون ـ در آستانه عید غدیر، بخش های مختلف حرم حضرت عباس (ع) در شهر کربلای معلی تزئین شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

حمله شیمیایی داعش به دو منطقه در شمال حلب + تصاویر

در پی شلیک چند گلوله خمپاره حاوی مواد شیمیایی به مناطق حربل و أم حوش در نزدیکی شهر عفرین در شمال حلب، دستکم ۸ نفر زخمی شدند.

به گزارش ـ مدافعون ـ تروریست‌های تکفیری داعش در تازه ترین جنایت خود با سلاح شیمیایی به روستاهای "حربل" و "أم حوش" در شمال حلب حمله کردند که این حمله به مسمومیت دستکم ۸ نفر منجر شد.

عناصر داعش با خمپاره‌های حاوی مواد شیمیایی به روستاهای مذکور حمله کرد که به زخمی شدن پنج غیرنظامی و سه فرد نظامی وابسته به شواری نظامی الباب و نیروهای عشایری منجر شد.

پزشکان بیمارستان عفرین اعلام کردند که این افراد بعد از دو ساعت از این حمله بیهوش شدند و آثار مواد شیمیایی روی بدن آن‌ها دیده می‌شود.

این حمله طی دوره آتش‌بس در سوریه رخ داده است.

«سرگئی لاوروف» و «جان کری» وزرای خارجه روسیه و آمریکا چهارشنبه گذشته آتش بس سوریه را که روز ۱۲ سپتامبر اجرایی شده بود، به مدت ۴۸ ساعت تمدید شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

تظاهرات در جاده کاستلو در اعتراض به سازمان ملل + عکس

تظاهراتی در جاده کاستلو در حومه حلب و در اعتراض به ورود کمک‌های بشردوستانه به محله‌های شرقی و فرستاده نشدن این کمک‌ها به سایر مناطق تحت محاصره برگزار شد.

به گزارش ـ مدافعون ـ تجمع اعتراض آمیزی در جاده کاستلو در حومه حلب برگزار شد و تجمع کنندگان به ورود کمک ها به مناطق شرقی حلب که در کنترل گروه‌های تروریستی است، اعتراض کردند.

معترضان این پرسش را مطرح کردند که چرا به مناطقی که تحت محاصره تروریست هاست مانند شهر دیر الزور و مناطق فوعه و کفریا در استان ادلب کمک رسانی نمی‌شود؟

معترضان به سازمان ملل متحد و جامعه بین المللی پیام دادند و از آنها خواستند از سیاست دوگانه دست بردارند.

اهالی شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهراء که خود را به جاده کاستلو رسانده بودند با برگزاری تجمعی به ورود کمک‌های بشردوستانه به محله‌های شرقی و فرستاده نشدن این کمک‌ها به سایر مناطق تحت محاصره اعتراض کردند.

شیخ حسن عموره پژوهشگر امور اسلامی گفت: این تجمع اعتراض آمیز به نمایندگی از همه سوری‌های تحت محاصره است. ما از ورود کمک ها مانند مواد غذایی و همه اقلام مورد نیاز مردم به همه مناطق تحت محاصره حمایت می کنیم چراکه این کار، اقدامی بشردوستانه است اما نباید بین مناطق تحت محاصره تفاوت قائل شد و کمک‌ها باید بدون استثناء به همه مناطق وارد شود.

شرکت کنندگان در این تجمع تأکید کردند هدفشان بستن راه به روی کاروان های کمک‌ها نیست بلکه درخواست از جامعه بین المللی است تا سیاست یک بام و دو هوا را کنار گذارند. آنها درخواست کردند کمک ها به دیر الزور و کفریا و فوعه نیز فرستاده شود.

این تجمع با صدور بیانیه‌ای پایان یافت و تجمع کنندگان از سازمان ملل خواستند به همه مناطق تحت محاصره حداکثر تا ده روز آینده کمک رسانی کنند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

نصب دوربین های حرارتی در جاده های عراق به همت حشد شعبی + عکس

سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اقدام به خریداری و نصب دوربین های نظارتی حرارتی پیشرفته در جاده های کلیدی و استراتژیک عراق کرد.

به گزارش ـ مدافعون ـ سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اقدام به خریداری و نصب دوربین های نظارتی حرارتی پیشرفته در جاده های کلیدی و استراتژیک عراق کرد.

این دوربین های پیشرفته برای نظارت بر جاده های کلیدی و حساس عراق توسط این سازمان مردمی نصب شده است.

به نظر می رسد در آستانه ماه محرم و پس از آن فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، حشد شعبی این دوربین ها را برای ایجاد امنیت بیشتر و نیز نظارت بر مسیرهای منتهی به کربلای معلی از شهرهای نجف و بغداد نصب کرده است.

گفتنی است پیش از این نیز حشد شعبی اقدامات مشابهی در جهت افزایش و ارتقاء سطح امنیت شهروندان عراقی انجام داده است که از آن جمله می توان به نصب گیت های پیشرفته «ایکس ری» بازرسی خودرو اشاره کرد. این گیت ها امکان بازرسی از انواع خودرو را در زمان بسیار اندکی فراهم می سازد و با توجه به پیشرفته بودن این دستگاه ها، کمترین صدمات از لحاظ اشعه و نورهای مضر به سرنشین های خودرو وارد می آید.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

عکس خبری/ تزئین شهر نجف در آستانه عید غدیر

به گزارش ـ مدافعون ـ مناطق مختلف شهر نجف اشرف در آستانه عید غدیر برای استقبال از زائران حرم امیرالمومنین (ع) تزئین شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

اصابت گلوله تک تیراندازی تکفیری به پهلوی کودک شیعه سوری + عکس

یک کودک ۷ ساله از اهالی شهرک تحت محاصره فوعه صبح امروز هدف یک تک تیرانداز تکفیری از سمت شهرک بنش قرار گرفت.

به گزارش ـ مدافعون ـ تروریست‌های تکفیری در شهرک بنش که در مجاورت دو شهرک شیعه نشین فوعه و کفریا در ادلب سوریه قرار دارد یک کودک سوری را هدف قرار دادند.

«حیدر عمار الحمود» ۷ ساله از اهالی شهرک تحت محاصره فوعه صبح امروز هدف یک تک تیرانداز تکفیری از سمت شهرک بنش قرار گرفت.

گلوله تروریست تک تیرانداز به پهلوی حیدر اصابت کرده و وی برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده است.

دو شهرک فوعه و کفریا واقع در ۱۰ کیلومتری شمال ادلب ٬از ۲۸ مارس ۲۰۱۵ (فروردین ۹۴) و پس از سقوط شهر ادلب واقع در شمال غربی کشور سوریه (هم مرز با ترکیه) به محاصره کامل تروریست‌ها درآمده است و از آن زمان به صورت روزانه هدف حمله خمپاره‌ای و تک تیراندازهای تروریست‌ها قرار می‌گیرند.

شهرک‌های شیعه نشین فوعه ۳۵ هزار و کفریا بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد. ساکنان این دو منطقه هم اکنون با کمبود آب، غذا و دارو دست و پنجه نرم می‌کنند.

کمبود دارو و سوء تغذیه باعث شده که بسیاری از بیماران عادی خانه نشین شوند و خیلی از افراد سالم نیز جز پوست و استخوان چیزی از آن ها باقی نمانده است.

در فوعه و کفریا تقریبا هیچ کس نمانده که یک یا چند بار زخمی نشده باشد و کمتر خانواده‌ای یافت می شود که اعضای آن شهید یا ربوده نشده باشند.

فوعه و کفریا دو شهرک حاصلخیز در شمال ادلب تا پیش از آغاز بحران، آباد بودند و گندم و سیب زمینی آن زبانزد خاص و عام بود و در بازار دیگر شهرها نیز عرضه می‌شد اما اکنون به خاطر تفاوت‌های مذهبی، قومیتی و نژادی تا حد قتل عام دسته جمعی، جان دادن از گرسنگی و دیگر مشکلات پیش رفته‌اند.

  • خدام السیدة زینب

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون