مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات

۱۶۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گزارش تصویری/ تشییع شش شهید مدافع حرم در قم

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ امروز ـ دوشنبه 30 آذرماه ـ پیکر شش تن از شهدای مدافع حرم در قم تشییع و تدفین شد. این شهدا از اعضای لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون بودند که در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

حسینیه بقیة الله(عج) شهر "زاریا" قبل و بعد از تخریب + تصاویر

نیروهای ارتش نیجریه با استفاده از بولدوزر، حسینیه شیعیان شهر زاریا را به صورت کامل تخریب و به تلی از خاک تبدیل کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ بقایای حسینیه بقیة الله(عج) شهر "زاریا" در نیجریه کاملاً تخریب شد.

نیروهای ارتش حدود ساعت 14 روز یکشنبه (به وقت محلی) با استفاده از بولدوزر، حسینیه شیعیان را به صورت کامل تخریب و به تلی از خاک تبدیل کردند.

این ساختمان روز یکشنبه و در جریان حمله ارتش به مردم زاریا که صدها تن به خاک و خون کشیده شدند، دچار خسارت هایی شده بود.

درضمن در روزهای اخیر برخی از مقامات نیجریه از جمله حاکم ایالت "کادونا" ــ که شهر زاریا در آن واقع شده است ــ اعلام کردند که حسینیه و ساختمان های اطراف آن به صورت غیر قانونی ساخته شده و مجوز ندارند! این در حالی است که سالهاست این حسینیه بنا شده و مراسم مذهبی در آن برگزار می گردد.

در حال حاضر منطقه ای که حسینیه بقیة الله(عج) و منزل شیخ «ابراهیم زکزکی» در آن واقع است تحت تدابیر امنیتی ارتش قرار دارد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

عکس/ شیخ زکزاکی و ۶ فرزند شهیدش

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ «شیخ ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه، که در حمله ارتش این کشور به خانه اش مجروح و بازداشت شده است، ۶ پسرش را در راه اسلام فدا کرده است. شیخ ابراهیم زکزاکی مجموعا ۹ فرزند داشت که هفت نفر آنان پسر و دو نفرشان دختر بوده است. سه پسر او در راهپیمایی روز قدس سال گذشته به ضرب گلوله پلیس به شهادت رسیدند و سه تای دیگر در جریان حمله هفته گذشته.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

محافظت تک تیراندازان سرایا السلام از سامراء + تصاویر

تک تیراندازان و دیگر رزمندگان سرایا السلام در سالروز شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) از حرم امامین عسکریین و زائران آن مضجع شریف محافظت کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ در سالروز شهادت امام حسن عسکری (عللیه السلام) ارتش و رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در سامراء حاضر شدند تا از آن بارگاه شریف و زائران آن به طور کامل محافظت نمایند.

یکی از ارگان های محافظت کننده از شهر سامرا در این روز، سرایا السلام (گردان های صلح) بود که در بزرگراه بغداد تا سامرا و نیز در داخل و اطراف این شهر حضور پررنگی داشتند و خود را برای دفاع از این حرم مطهر مهیا کرده بودند.

سرایا السلام یکی از گردان های مردمی در عراق است که بعد از تصرف موصل توسط گروه تروریستی تکفیری داعش، به فرماندهی «سید مقتدی صدر» تشکیل شد.

در ادامه تصاویر زیبایی از رزمندگان و تک تیراندازان غیور این گردان را مشاهده می کنید.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

اقدام بشر دوستانه الحشد الشعبی + عکس

سازمان بسیج مردمی عراق در اقدامی بشر دوستانه، تعدادی از پزشکان عراقی را به مناطق تازه آزاد شده بیجی و بر بالین بیماران اهل سنت برد.


به گزارش ـ مدافعان حرم ـ سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در ادامه اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه خود، تعدادی از پزشکان عراقی را به شهر بیجی در استان صلاح الدین برد تا در آنجا به مداوای خانواده های اهل سنت بپردازند.

مقامات الحشد الشعبی با انجام رایزنی هایی با تعدادی از پزشکان عراقی، با ایشان قردادهایی امضاء کرده و آن آنان را به مناطق جنگ زده می برند.

اغلب مردم شهر بیجی اهل سنت هستند و به دلیل حضور داعش در آنجا تا چندی پیش، از بسیاری از امکانات محروم مانده بودند.

حال پس از آزادی این شهر، موقعیتی فراهم شد تا برخی از کمبود های مردم این شهر که در راس همه آنها، مشکلات درمانی است، برطرف شد.

سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) از بدو تشکیل، علاوه بر حضور در نبرد با داعش، اقدامات خیرخواهانه متعددی انجام داده است.

این اقدامات الحشد الشعبی، بسیاری از اهل سنت عراق را به تشیع علاقه مند کرده است.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

انفجار در مسیر یک اتوبوس نظامی در دمشق + عکس

انفجار در مسیر یک دستگاه اتوبوس نظامی در غرب دمشق پایتخت سوریه دست کم ۹ زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ انفجار در مسیر یک دستگاه اتوبوس نظامی در دمشق دست کم ۹ زخمی برجا گذاشت.

تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد انفجار در مسیر یک دستگاه اتوبوس نظامی در غرب دمشق پایتخت سوریه دست کم ۹ زخمی بر جا گذاشت.

این انفجار عظیم در منطقه مسکونی المزه در غرب دمشق صورت گرفت. گفته می‌شود زخمی‌ها، غیرنظامی هستند و برخی از آن‌ها در شرایط وخیمی قرار دارند.

یک منبع پلیسی به خبرگزاری سانا گفت که سقوط این خمپاره همزمان با عبور یک اتوبوس از‌‌ همان منطقه بود و این امر منجر به زخمی ۹ نفر شد.

وی افزود: مجروحان این حمله خمپاره‌ای جهت درمان به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

یک منبع پلیس نیز گفت که این حمله تروریستی خسارت‌های مادی به اتوبوس وارد کرده است.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

ارتش نیجریه "حسینیه بقیة الله زاریا" را کاملاً تخریب کرد

ساعاتی پیش نیروهای ارتش نیجریه، حسینیه شیعیان را به صورت کامل تخریب و به تلی از خاک تبدیل کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ ساعاتی پیش بقایای حسینیه بقیة الله(عج) شهر "زاریا" در نیجریه کاملاً تخریب شد.

نیروهای ارتش حدود ساعت 14 امروز یکشنبه (به وقت محلی) با استفاده از بولدوزر، حسینیه شیعیان را به صورت کامل تخریب و به تلی از خاک تبدیل کردند.

این ساختمان روز یکشنبه و در جریان حمله ارتش به مردم زاریا که صدها تن به خاک و خون کشیده شدند، دچار خسارت هایی شده بود.

درضمن در روزهای اخیر برخی از مقامات نیجریه از جمله حاکم ایالت "کادونا" ــ که شهر زاریا در آن واقع شده است ــ اعلام کردند که حسینیه و ساختمان های اطراف آن به صورت غیر قانونی ساخته شده و مجوز ندارند! این در حالی است که سالهاست این حسینیه بنا شده و مراسم مذهبی در آن برگزار می گردد.

در حال حاضر منطقه ای که حسینیه بقیة الله(عج) و منزل شیخ «ابراهیم زکزاکی» در آن واقع است تحت تدابیر امنیتی ارتش قرار دارد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

حمله خمپاره ای تکفیری ها به شهادت یک شیعه سوری منجر شد

گروه های تروریستی دوباره به شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا در شمال سوریه حمله کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ گروه های تروریستی دوباره به مناطق شیعه نشین سوریه حمله کردند.

این گروه ها دو شهر شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» در استان ادلب را با ده ها خمپاره هدف قرار دادند.

در این حمله خمپاره ای تکفیری ها یکی از اهالی شهر فوعه به شهادت رسید و چهار تن دیگر از اهالی این دو شهر شیعه نشین هم مجروح شدند.

گروه های تکفیری در طول سال های اخیر به صورت مستمر دو شهر شیعه نشین فوعه و کفریا را با موشک و خمپاره هدف قرار داده اند که تاکنون در این حملات صدها تن از اهالی این شهرها به شهادت رسیده اند.

دو شهر فوعه و کفریا از نه ماه پیش و پس از سقوط شهر ادلب به محاصره کامل گروه های تکفیری درآمده اند و این گروه ها علاوه بر حمله به این دو شهر، مانع از ورود مواد غذایی، سوخت و دارو به این شهرها می شوند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

موفقیت بزرگ ارتش سوریه در استان حلب

نیروهای ارتش سوریه یک شهرک استراتژیک در حومه جنوبی استان حلب را آزاد کردند

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ ارتش سوریه به یک پیروزی بزرگ در استان حلب دست یافت.

نیروهای ارتش سوریه توانستند شهرک استراتژیک خان طومان و روستاهای قراصی و خالدیه در حومه جنوب استان حلب را از لوث تروریست های تکفیری پاکسازی کنند.

شهرک خان طومان یکی از مهمترین پایگاه های گروه های تروریستی در حومه جنوبی استان حلب بود و تروریست ها با توجه به موقعیت جغرافیایی و نیز استحکاماتی که در این محور داشتند، تصور نمی کردند که ارتش سوریه موفق به پیشروی و آزادی این شهرک شود.

نیروهای ارتش سوریه در عملیات آزادی شهرک خان طومان علاوه بر به هلاکت رساندن ده ها تروریست، شش تن از آنها را نیز به اسارت گرفتند.

آزادی شهرک خان طومان راه را برای پیشروی ارتش سوریه درشهرک الزریه و نیز بزرگراه حلب به حماه باز خواهد کرد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰
پوتین اعلام کرد:

جلوگیری از وقوع ۳۰ حمله تروریستی در سال ۲۰۱۵ در روسیه

رئیس جمهور روسیه از سرویس امنیتی این کشور به جهت از جلوگیری از ۳۰ اقدام تروریستی و دستگیر ۳۲۰ جاسوس در سال ۲۰۱۵ میلادی در این کشور، قدردانی کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رئیس جمهور روسیه روز گذشته (شنبه) طی سخنانی گفت: من می خواهم از تلاش های سرویس امنیتی (FSB) به جهت اقدامات پیشگیرانه ای که در سال جاری میلادی انجام داده اند تشکر و قدردانی کنم.

«ولادیمیر پوتین» در ادامه نطق خود اظهار داشت: سرویس امنیتی کشور مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و ماموران امنیتی، در سال جاری میلادی توانسته اند بیش از ۳۲۰ جاسوس را در سطح کشور شناسایی و دستگیر کنند و از وقوع بیش از ۳۰ اقدام تروریستی جلوگیری کنند.

وی در این سخنرانی به موضوع مهم منطقه، یعنی سوریه نیز اشاره و تاکید کرد که حضور نظامی این کشور در سوریه، به درخواست «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه و در جهت مبارزه با تروریست، صورت پذیرفته است.

پوتین یادآور شد که اقداماتی که این کشور در سوریه انجام داده است، تنها بکارگیری بخش کوچکی از نیروی نظامی روسیه بوده است و در صورت لزوم از تمام ظریفیت خود در جهت مقابله با داعش استفاده خواهد کرد.

  • خدام السیدة زینب

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون