مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات

۹۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همکاری بزرگ عشایر سنی عراق با بسیج مردمی در جبهه‌های جنگ + تصاویر

نیروهای عشایر استان الانبار با پیوستن به ارتش و بسیج مردمی، نقش مهمی در محاصره و حمله به الرمادی، مرکز این استان داشته‌اند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ «عید عماش» عضو شورای استان الانبار عراق اعلام کرد: ۱۰۰۰ نفر از عشایر الانبار برای عملیات آزادی این استان داوطلب شده‌اند و به نیروی مردمی در پایگاه الحبانیه در ۳۰ کیلومتری شرق الرمادی رسیده‌اند.

وی افزود: این تعداد در عملیات آزادسازی و حفظ اراضی که با مشارکت نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) که آزاد می‌شوند مشارکت خواهند کرد.

عضو شورای استان الانبار عراق تاکید کرد: این افراد تحت آموزش‌های ویژه‌ای درباره جنگ شهری و شیوه‌های جنگ مدرن قرار می‌گیرند و دوره آموزشی آنها ۳۰ روزه خواهد بود.

عماش همچنین اعلام کرد: کار آموزش ۳۵۰۰ نیروی مردمی از عشایر شرق الرمادی و عشایر عامریه الفلوجه به اتمام رسیده است. مدت آموزش این عشایر ۴۰ روز بود و در پایگاه الحبانیه آموزش دیده‌اند.

از سوی دیگر «کریم النوری» سخنگوی بسیج مردمی عراق اوضاع جبهه‌های جنگ علیه تروریست‌های داعش در کشورش را خوب توصیف و تاکید کرد: نیروهای عشایر استان الانبار با پیوستن به ارتش و بسیج مردمی، نقش مهمی در محاصره و حمله به الرمادی، مرکز این استان داشته‌اند.

وی افزود: مبارزات نیروهای عشایر در نزدیکی حصیبه البونمر، البوخلیفه و البومرعی علیه تروریست‌های داعش و پیروزی‌های حاصل شده درخور تقدیر است.

النوری گفت: مبارزان عشایر در بیجی استان صلاح الدین، جوانان شجاعی هستند که با جغرافیای منطقه آشنایی کامل دارند؛ گذرگاه‌هایی آبی در این منطقه است که نیروهای عشایر راه‌های عبور از آن را بلد هستند و بدین شکل به نیروهای بسیج مردمی و امنیتی عراق در جنگ علیه داعش کمک شایانی کرده‌اند.

وی درباره اوضاع الفلوجه در الانبار نیز گفت: طولانی شدن انتظار برای آغاز عملیات نظامی در فلوجه به خاطر تامین بیش‌تر تجهیزات نظامی و فراهم کردن فرصت خروج امن غیر نظامیان از این شهر است.

النوری تاکید کرد: الفلوجه آخرین هدف نیروهای بسیج مردمی است که درصدد اجرای عملیاتی غافلگیر کننده در آن هستند.

سخنگوی بسیج مردمی عراق افزود: عدم مشارکت بسیج مردمی با ارتش و پلیس عراق در آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش، ضمن اینکه موجب به بار آمدن تلفات جانی و مالی بیش‌تر از بین نظامیان می‌شود که این قضیه فاجعه بار خواهد بود علاوه بر اینکه آزادسازی فلوجه کلید ورود به الرمادی است.

  • خدام السیدة زینب
  • ۱
  • ۰

گزارش تصویری/ ویرانه های اطراف حرم حضرت زینب (س)

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ با گذشت نزدیک به یک سال و نیم از آزادی منطقه «الحجیرة» در چند صد متری حرم حضرت زینب (س)، ویرانی های ناشی از حضور تروریست ها در این منطقه هنوز باقی است. ارتش سوریه و مدافعان حرم، تابستان سال 1392 منطقه الحجیرة واقع در زینبیه (منطقه حرم حضرت زینب سلام الله علیها) در حومه جنوبی دمشق را از گروه‌های تروریستی پس گرفت و 40 خانواده باقیمانده در این منطقه که تروریست‌ها از آنها به‌عنوان سپر انسانی استفاده می‌کردند را آزاد کرد. این منطقه، زمانی زیبا و با رونق و مملو از زائر و شهروند بود؛ اما اکنون ویرانه و سوت و کور ...

  • خدام السیدة زینب
  • ۱
  • ۰

تودهنی رهبران برجسته قبایل سوریه به پادشاه اردن + عکس

رهبران عشایر سوریه متعهد شدند که در کنار ارتش سوریه به عنوان تنها ضامن و مدافع قدرتمند کشور بمانند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ قبایل طرفدار نظام سوریه ضمن رد حمایت‌های «عبدالله دوم» پادشاه اردن، وی را به پشتیبانی از تروریست‌ها متهم کردند.

پادشاه اردن اخیراً در دیدار با رهبران قبایل در این کشور متعهد به حمایت از قبایل در سوریه و عراق علیه داعش شده و این اقدام را وظیفه خود دانسته بود.

«شیخ محمد فارِس عبدالرحمان» از سران قبیله تَی در سوریه، روز جمعه گفت: قبایل سوریه هر گونه تماس و یا طرحی (اردنی) که آنها را از ملیت سوری و ماهیت عرب خود دور کند رد می‌کنند.

وی در حالی که زیر تصویری از بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دمشق سخن می‌گفت از اظهارات پادشاه اردن ابراز تعجب کرد و افزود: عبدالله دوم کسانی را که در پشت تروریست‌ها هستند و همچنین اتاق‌های عملیات و اردوگاه‌های آموزش نظامی (تروریست‌ها) را به خوبی می‌شناسد.

رهبر قبیله تَی در کنفرانس مطبوعاتی که در دمشق برگزار شد با تأکید دوباره بر وفاداری خود به ارتش و دولت سوریه، نامه‌ای که بیش از ۱۲ عشیره شرکت کننده در کنفرانس خطاب به پادشاه اردن نوشته‌اند را قرائت کرد.

عشایر در نامه‌ای خطاب به پادشاه اردن نوشتند: ما از طریق رسانه‌ها از مضمون اظهارات شما مطلع شدیم و متوجه شدیم که حضرتعالی قصد دارید با توجه به حوادث دردناکی که این روزها گریبانگیر کشور عزیز ما سوریه شده است، عشایر سوریه را مجهز کنید.

شخص شما بهتر از هر کسی از حجم توطئه ضد سوریه و ماهیت واقعی طرح و نقشه آمریکا برای منطقه و ماهیت واقعی جنگی که این کشور برای تجزیه منطقه به راه انداخته است، آگاهی دارید و اکنون آمریکا (به عنوان بخشی از این نقشه) می‌کوشد با دعوت به تسلیح عشایر سنی غرب عراق، مقدمات لازم برای تجزیه مذهبی و طائفی عراق را فراهم کند.

عشایر سوریه در این نامه بر رد قاطعانه و بی‌چون و چرای هر گونه دعوت یا طرح و نقشه‌ای که آنها را از اصالت ملی و عربی‌شان جدا کند تأکید کردند.

شیخ محمد فارِس تاکید کرد که پادشاه اردن همچنین می‌داند که بودجه و سلاح‌های تروریست‌ها از کجا آمده و چگونه آنها از اردن وارد کشور ما شدند.

اغلب عشایر شرکت کننده در این کنفرانس از عشایر سنی بودند که برخی از آنها تا داخل خاک عراق و اردن هم امتداد دارند. آنان متعهد شدند که در کنار ارتش سوریه به عنوان تنها ضامن و مدافع قدرتمند کشور بمانند.

دولت دمشق اردن را به تشدید ناآرامی در سوریه به ویژه با اجازه دادن به تروریست‌ها برای عبور از مرز و ورود به سوریه متهم کرده است.

گفتنی است اردن میزبان برنامه امریکا برای آموزش شورشیانی است که ادعا شده علیه گروه تروریستی داعش آموزش می‌بینند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

سفره افطاری حرم امام حسین (ع) + عکس

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ تصاویر پیش رو مربوط به پهن شدن اولین سفره افطاری ماه رمضان سال جاری از حرم امام حسین (ع) تا مقام حضرت صاحب الزمان (عج) می باشد، ناگفته نماند که این سفره به همت آستان مقدس امام حسین (ع) برپا شده است.

۱ ۳ ۵

  • خدام السیدة زینب
  • ۱
  • ۰

عروج «مرتضی» حزب الله در نبرد با گروه های تکفیری + عکس

یکی از رزمندگان حزب الله در میدان نبرد با گروه های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یکی از دیگر از اعضای حزب الله لبنان به فیض شهادت نائل آمد.

شهید «علی محمد عزالدین» ملقب به «مرتضی» در حین انجام وظیفه جهادی در سوریه به شهادت رسید.

این شهید از اهالی روستای «باریش» در جنوب لبنان بود و پیکرش طی روزهای آتی تشییع خواهد شد.

رزمندگان حزب الله در هفته های عملیات بزرگی را برای پاکسازی منطقه قلمون در مرز سوریه با لبنان آغاز کرده که این عملیات به هلاکت صدها تن از تروریست های تکفیری و پیشروی گسترده رزمندگان حزب الله در این منطقه منجر شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۱
  • ۰

«شبیر» و «ساجد» در سوریه آسمانی شدند + عکس

دو تن دیگر از رزمندگان حزب الله در حین انجام وظیفه جهادی در سوریه به شهادت رسیدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ دو تن دیگر از رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه به شهادت رسیدند.

شهیدان «حسن خضر العیتاوی» و «کمال عبدالله خشاب» در حین انجام وظیفه جهادی به فیض شهادت نائل آمدند.

شهید حسن خضر العیتاوی ملقب به «ساجد» از اهالی روستای «نبحا» از توابع شهر بعلبک است.

شهید کمال عبدالله خشاب ملقب به «شبیر» هم از اهالی روستای «شحور» از توابع شهر صور می باشد.

پیکر این شهیدان طی روزهای آتی در لبنان تشییع خواهد شد.

نیروهای حزب الله لبنان طی هفته های اخیر درگیری های شدیدی را با گروه های تکفیری در کوهستان های منطقه قلمون سوریه داشته اند که این درگیری ها با پیشروی نیروهای مقاومت و عقب نشینی گسترده گروه های تکفیری از این منطقه مرزی همراه بوده است.

شهید «حسن خضر العیتاوی»


شهید «کمال عبدالله خشاب»

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

شهادت فرمانده مدافعان حرم در سوریه

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ صفحات منتسب به جیش الحر در خبری اعلام کردند که " مضر الجعفری " یکی از فرماندهان " لواء ابو الفضل العباس ″ یکی از گردان های مدافع حرم حضرت زینب (س) توسط تروریست های تکفیری کتائب ابی عماره در منطقه حی الحمدانیه سوریه به شهادت رسید. هنوز صحت و سقم این خبر توسط مجاهدین لواء ابو الفضل العباس (ع) تایید نشده است.

شهادت فرمانده مدافعان حرم در سوریه
  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

عروج «حاج محمد» حزب الله در نبرد با تکفیری های سوریه + عکس

یکی دیگر از رزمندگان حزب الله لبنان در حین انجام وظیفه جهادی به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رزمنده ای دیگر از رزمندگان حزب الله لبنان به فیض شهادت نائل آمد.

شهید «محمد عبدالرحمن الاطرش» از اهالی روستای «دیرانطار» در جنوب لبنان بود که در حین وظیفه جهادی در سوریه به شهادت رسید.

پیکر این شهید طی روزهای آتی در لبنان تشییع خواهد شد.

حزب الله لبنان در هفته های اخیر عملیات بزرگی را برای پاکسازی کوهستان های منطقه قلمون سوریه آغاز کرده که این عملیات با پیشروی وسیع رزمندگان حزب الله و عقب نشینی گروه های تکفیری از این منطقه همراه بوده است.

  • خدام السیدة زینب
  • ۱
  • ۰

دیدار هیأتى از آستان حرم امام علی(ع) با خانواده شهید مصطفى العذارى + عکس

بنا بر دستورات تولیت آستان حرم امام علی (ع) هیأتی با خانواده شهید مصطفى العذارى که به دست عناصر به شهادت رسید در شهرک صدر بغداد دیدار کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ هیأتى از مسؤولین و خادمان آستان حرم حضرت امام علی(ع) طى سفر به بغداد به منزل شهید «مصطفى العذارى» رفته و با خانواده این شهید دیدار کردند.

«حجت الاسلام سعد العابدى» از اعضاى بخش امور دینى آستان در این رابطه به واحد اطلاع رسانى آستان گفت: بنا بر دستورات تولیت محترم آستان و جهت تجلیل از خانواده شهید مصطفى العذارى به شهر بغداد سفر کردیم و با حضور در منزل این شهید با خانواده وى دیدار کردیم.

وی افزود: طى دیدار با پدر این شهید سلام و تسلیت مسؤولین و خادمان آستان علوى را به وى رساندیم و هدایاى متبرکه‌اى از حرم مطهر را به ایشان اهدا کردیم.

گفتنى است شهادت مصطفى العذارى که از اهالی شهرک صدر عراق بود بازتاب گسترده‌اى در میان رسانه‌ها و مردم داشت و مراسم تشییع نمادینی برای وی در زادگاهش برگزار گردید.

شهید مصطفى یکى از نیروهاى ارتش عراق بود که به علت مجروح بودن در منطقه الکرمه واقع در استان الانبار از عقب نشینى به همراه همرزمانش بازماند و در یکى از روستاها منتظر نیروهاى امداد شد؛ اما نیروهاى تروریستى داعش او را به اسارت برده و به شهر فلوجه منتقل کردند و در میان دست و پایکوبى طرفداران داعش به دار آویختند.

شیخ عبدالمهدی الکربلایی نماینده آیت الله العظمی سیستانی و تولیت آستان حرم امام حسین(ع) نیز با اشاره به شهادت مصطفی العذاری گفت: وی قبل از شهادت درد و رنج‌های زیادی را متحمل شد اما خون او و دیگر شهدا، کشور و ملت عراق را حفظ خواهد کرد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۱
  • ۰

نیروهای مردمی عراق پهپاد داعش را سرنگون کردند + عکس

پهپاد جاسوسی داعش که امروز در حال جمع آوری اطلاعات بود در نزدیک کوه های حمرین هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یگان های بسیج مردمی در عراق یک هواپیمای بدون سرنشین گروه تروریستی داعش را نزدیک شهر کرکوک در شمال این کشور سرنگون کردند.

خبرگزاری الفرات روز چهارشنبه با انتشار ویدئویی از سرنگون کردن این پهپاد اعلام کرد که این پهپاد جاسوسی در حال جمع آوری اطلاعات در مورد نیروهای داوطلب طرفدار دولت عراق در نزدیک کوه‌های حمرین در ۱۰۰ کیلومتری جنوب شهر نفت خیز کرکوک بود که هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

نیروهای سرایا انصار العقیده عراق این هواپیمای بدون سرنشین را سرنگون کرده‌اند.

از سوی دیگر وزارت کشور عراق امروز اعلام کرد در حملات جنگنده های ارتش عراق به مواضع تروریست ها در شهر هیتِ استان انبار ۳۴ تروریست کشته شدند.

«سعد معن» سخنگوی وزارت کشور عراق با اشاره به اطلاعات دقیق نظامی در شناسایی و بمباران محل تجمع تروریستهای تکفیری در شهر هیت گفت: در میان کشته شدگان، پنج سرکرده داعشی دیده می شوند.

بالگردهای ارتش عراق همچنین در چندین حمله به مواضع تروریست ها در منطقه عجیل واقع در شمال استان صلاح الدین ۲۰ داعشی را به هلاکت رساندند.

  • خدام السیدة زینب

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون