مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دست های پنهان در حادثه شیمیایی خان شیخون/ کلاه سفید‌ها با تزریق آدرنالین کودکان سوری را کشتند + عکس

در حادثه شیمیایی خان شیخون؛ کسانی که خودشان را نیروهای داوطلب و امدادگر موسوم به کلاه سفید جلوه دادند به جای نجات کودکان سوری، آنها را کشتند تا تصاویر رسانه‌ای واقعی تری تهیه کنند.

به گزارش ـ مدافعون ـ روزنامه العهد چاپ لبنان فاش کرد: سازمان پزشکان حقوق بشر سوئد (SWEDRHR) از فریبکاری کسانی که خود را کلاه سفیدها می‌نامند پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، کسانی که خودشان را نیروهای داوطلب و امدادگر موسوم به کلاه سفید جلوه دادند به جای نجات کودکان سوری، آنها را کشتند تا تصاویر رسانه‌ای واقعی تری تهیه کنند.

کارشناسان سوئدی با بررسی دقیق ویدئوهایی که کودکان سوری را بعد از حمله شیمیایی به تصویر کشیده است به این نتیجه رسیدند که امدادگران با استفاده از سرنگ‌های بلند، آدرنالین به قلب یک کودک تزریق می‌کنند در حالی که کمک اولیه به مجروحان شیمیایی به این صورت نیست.

علاوه بر این، فشاری بر قسمت انتهایی آمپول صورت نمی‌گیرد که به معنای آن است که دارویی تزریق نمی‌شود.

پزشکان سوئدی با استناد به این ویدیو خاطرنشان می‌کنند کودکان به دلیل دریافت دوز بالای مواد مخدر جان داده‌اند و هیچ یک از نشانه‌های مسمومیت با گازهای شیمیایی در ظاهر آنها پیدا نیست.

در واقع تصاویر جنایت و کشتار کودکان به جای تصاویر عملیات امداد و نجات به خورد رسانه‌ها داده شده است.

در حادثه شیمیایی خان شیخون در ادلب که نظام سوریه اعلام کرده به دنبال انفجار انبار سلاح شیمیایی جبهة النصرة صورت گرفته، حدود ۱۰۰نفر کشته و بیش از ۴۰۰ تن مصدوم شدند.

بامداد جمعه و پس از حادثه شیمیایی خان شیخون؛ ناوهای آمریکا مستقر در دریای مدیترانه با ۵۹ فروند موشک تاماهاک به پایگاه هوایی الشعیرات نزدیک استان حمص سوریه حمله کردند که شماری کشته و زخمی برجای گذاشت و خسارت‌هایی نیز به بار آورد.

این حمله به بهانه حادثه شیمیایی روز سه شنبه ادلب صورت گرفته که موتور تبلیغاتی و رسانه‌ای آمریکا انگشت اتهام را در روزهای گذشته به سمت دولت بشار اسد نشانه رفته بود.

براساس این گزارش، از مجموع ۵۰ فروند هواپیمای موجود در پایگاه الشعیرات، ۹ فروند هواپیما از بین رفت و شمار تلفات این حمله نیز ۱۰ تن از جمله یک افسر ارتش اعلام شد. منابع سوری حتی می‌گویند پیش از وقوع این حمله هواپیماهای خود را از پایگاه خارج کرده بودند.

در داخل سوریه اما گروه‌های تروریستی از حملات آمریکا، ذوق زده شدند و از واشنگتن خواستند به این حملات ادامه دهد.

«احمد رمضان» از رهبران گروه تروریستی ائتلاف معارضان گفت: امیدواریم حملات هوایی ادامه یابد تا جلوی حملات جنگنده‌های سوری با سلاح‌های ممنوعه گرفته شود.

  • ۹۶/۰۱/۱۹
  • خدام السیدة زینب

العهد

خان شیخون

سوری

سوری ها

شیمیایی

لبنان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون