مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰
سیزدهمین اجتماع مدافعان حرم | گرامیداشت شهدای حج | چهارشنبه ٨ مهر ماه ١٣٩٤
سخنران : حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی
با حضور : حاج منصور ارضی
و با مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام
چهارشنبه ٩٤/٧/٨ - ساعت ١٩
تهران - میدان تجریش - آستان مقدس امام زاده صالح علیه السلام
هیئت الرضا ع طهران محفل بسیجیان و رهروان شهدا

نظرات (۴)

سلام . من یه عروسک از حرم حضرت رقیه آوردم خانه اگه کسی داره میره میخوام ببرش . شرعا برام دردسر شده .مسلمانان کمک کنید
پاسخ:
عروسک هایی که مردم به حرم حضرت رقیه می اورند
بعدا جمع می شود و بین اطفال یتیم زینبیه و دمشق پخش می شود
شما هم اگر می خواهید عروسک را از طرف حرم به یتیمی بدهید و ذکر کنید که عروسک از طرف حرم هست

با سلام و ادب خدمت افتخار افرینان و مدافعان حرم

سلام شرایط اعزام چگونه است? کجا باید بریم برای ثبت نام? ممنون
پاسخ:
شرایط ندارد جز ایمان شدید به این عمل !
باید برید نجف
توضیحات داده شده
  • یزدان اسماعیلی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام خسته نباشید من ارزومه که برم واسه مدافع حرم تا این داعشی ها رو از زمین محو و نابود کنم تو رو خدا قسم میدم به من بزنگین منو ببرین من اماده ام بخدا جانم رو میدم واسه حرم ولی من هیچ چیز بلد نیستم چه جوری میرن خب یه طوری بزنین داوطلبین رو ببرین منتظره جوابتونم قسمتون دادم بدجور تشنه خون داعشی ها  هستم 09357732*** اینم شمارم
    پاسخ:
    برادر عزیز برید گردان امام حسین بسیج در ناحیه سپاه شهرتون !
    برادر عزیز ما با کسی تماس نمی گیریم اگر شما می خواهید تماس بگیرید !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    مدافعون - مدافعان حرم

    مدافعان حرم

    مدافعون