مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات

۲۴۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
سید حسن نصرالله:

پاسخ حزب الله به ترور شهید بدرالدین، گسترش حضورش در سوریه است

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: انتقام بزرگ ما برای خون سید مصطفی بدرالدین، ادامه حضور در سوریه و گسترش آن خواهد بود.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ دبیرکل حزب الله که عصر امروز جمعه 31 اردیبهشت ماه در مراسم هفتمین روز شهادت مصطفی بدرالدین و از طریق ویدئو کنفرانس در مجمع سید الشهدا(ع) در ضاحیه جنوبی بیروت سخن می گفت، شهادت این سردار شهید را به مادر، همسر، پسر، دختران ، برادران و خواهران و همه خانواده و دوستان ، محبان و همرزمان او تبریک و تسلیت گفت.

سید حسن نصرالله با اشاره به شجاعت این فرمانده برجسته مقاومت ادامه داد: مصطفی بدرالدین از اولین نیروهای مقاومت بود که در مبارزه با دشمن صهیونیستی، پیش قراول مبارزان بود. وی از سال 1995 میلادی تا اواسط سال 1999 میلادی مسئولیت نظامی مرکزی در حزب الله را بر عهده داشت و موفق شد هسته های مقاومت و کار مقاومت را توسعه دهد.

وی در ادامه گفت: از مهم‌ترین موفقیت‌های این فرمانده شهید در آن دوران، کمین معروف «کمین انصاریه» بود که مشترکا از سوی شهید عماد مغنیه و شهید بدرالدین فرماندهی می‌شد. شهید بدرالدین پس از عماد مغنیه به فرماندهی خود در حزب‌الله ادامه داد و مسئولیت‌های مهمی را عهده‌دار شد که از جمله آن‌ها از بین بردن شبکه‌های جاسوسی اسرائیل بود و توانست هماهنگی بالایی را بین حزب الله و سازمان امنیتی لبنان ایجاد کند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: هنگامی که حزب‌الله تصمیم گرفت که وارد سوریه شود، مصطفی بدرالدین مسئولیت و رهبری یگان‌های حزب‌الله را در آنجا بر عهده گرفت و به لطف تلاش‌های او، مقاومت به افتخار تحقق دستاوردها و جلوگیری از سقوط سوریه نائل آمد.

وی با اشاره به شجاعت، صلابت، استقامت، هوش و ذکاوت شهید بدرالدین خاطرنشان کرد: در مرحله اول پذیرفتم که سید مصطفی به مرزهای لبنان با سوریه برود و با فرماندهان تماس بگیرد و به لبنان بازگردد، اما او با اصرار زیاد به سوریه رفت و مسئولیت فرماندهی نیروهای امنیتی و نظامی را برعهده گرفت و در میدان نبرد با تروریست های تکفیری در پیشاپیش رزمندگان مقاومت بود تا اینکه به شهادت رسید و به حاج عماد مغنیه ملحق شد.

سید حسن نصرالله گفت: ما 34 سال با دشمن صهیونیستی درگیر هستیم و هیچ وقت دروغ نگفتیم. این دشمن به صداقت و شجاعت ما اعتراف کرد اما کشورهای عرب مستعرب در صداقت ما شک کردند. ما تحقیق و بررسی کردیم و هیچ نشانه ای دال بر دست داشتن رژیم صهیونیستی بر ترور شهید بدرالدین وجود ندارد. هر چند ما اسرائیل را تبرئه نمی کنیم، اما ما حتی دشمنان را متهم نمی کنیم و جنگ روانی ما با تمام جهان تفاوت دارد.

دبیرکل حزب الله افزود: به اسراییلی ها هشدار داده ایم و عرب های بدتر از کفار بدانند که اسرائیل به هر رزمنده ما دست درازی کنند، واکنش ما بسیار شدید و مستقیم و حتی خارج از محدوده مزارع شبعا خواهد بود.

وی در ادامه با انتقاد از عربستان و متهم کردن آل سعود به دروغ گویی و نفاق، اظهار داشت: اهداف عربستان در سوریه چیست؟ عربستان به دنبال قانون اساسی جدید در سوریه است اما آیا خود عربستان قانون اساسی دارد؟ آن‌ها فقط نظام پادشاهی دارند. عربستان خواستار انتخابات در سوریه است اما مگر سعودی‌ها انتخابات دارند؟ آن‌ها خواستار اصلاحات و آزادی در سوریه هستند اما آیا کسی در عربستان می‌تواند خواستار اصلاحات شود؟ کسی را که چیزی در توییتر می‌نویسد را شلاق می‌زنند اما خواستار تعدد احزاب در سوریه هستند. تمام حرف‌های عربستان کذب و رفتارش نفاق آمیز است.

سید حسن نصر الله گفت: اگر بشار اسد رئیس جمهور سوریه اعلام کند که در خدمت طرح ها و برنامه های آمریکا و اسرائیل است، مطمئنا جنگ در این کشور به پایان خواهد رسید.

وی افزود: تمام گروه های تکفیری از یک منبع فکری تغذیه و یک برنامه خاص را دنبال می کنند و تحت لوای عربستان و قطر و ترکیه هستند. شیران سوریه هم به آمریکایی ها اجازه نخواهند داد حتی یک روز هم پایگاه های خود را در این کشور بر پا کنند.

دبیرکل حزب الله در پایان سخنان خود تاکید کرد: انتقام بزرگ ما برای خون سید مصطفی بدرالدین با حفظ مقاومت اسلامی و گسترش و حمایت از آن و همچنین ادامه حضور در سوریه و گسترش آن خواهد بود.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

گزارش تصویری/ مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ مسجد مقدس جمکران در آستانه فرارسیدن ایام نیمه شعبان، آماده استقبال از میلیون ها زائر ایرانی و خارجی طی روزهای آینده می شود.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰
استان اردبیل

پیکر شهید مدافع حرم در اردبیل تشییع شد + عکس

پیکر مطهر شهید مدافع حرم "هاشم دهقانی نیا" در اردبیل تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ با حضور گسترده و پرشکوه مردم اردبیل، ظهر امروز پیکر شهید مدافع حرم «هاشم دهقانی نیا» در اردبیل تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید مدافع حرم دهقانی نیا اهل روستای شیخ احمد از توابع شهرستان اردبیل بوده و و اسفندماه سال گذشته برای دفاع از حریم امامت و ولایت به جبهه مقاومت اعزام شده بود.

این شهید والامقام از تکاوران تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بود و چند روز پیش در جنگ با تروریست ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید هاشم دهقانی نیا که از رزمی کاران زبده استان اردبیل بود، اسفندماه سال گذشته به سوریه اعزام شد. شهید دهقانی نیا اولین شهید مدافع حرمی است که در استان اردبیل تشییع می شود.

پیکر پاک این شهید دیروز پنجشنبه در میان استقبال گسترده مردم این استان وارد اردبیل شد و امروز ظهر پس از برگزاری نماز جمعه پیکر پاک و مطهر هاشم دهقانی نیا بر دوش همرزمان و شهروندان تشییع و در قبرستان غریبان اردبیل به خاک سپرده شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

ورود کاروان‌ کمک های بشردوستانه به "حرستا"ی سوریه پس از ۳ سال + تصاویر

سخنگوی کمیته جهانی صلیب سرخ عنوان داشت که کاروان کمک‌های بشر دوستانه برای اولین بار پس از سه سال وارد شهر حرستا واقع در ریف دمشق شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ سخنگوی کمیته جهانی صلیب سرخ از ورود کمک‌های بشر دوستانه به شهر حرستای سوریه برای نخستین بار پس از سه سال خبر داد.

« پاول کرزیسک» سخنگوی کمیته جهانی صلیب سرخ عنوان داشت که کاروان کمک‌های بشر دوستانه برای اولین بار پس از سه سال وارد شهر حرستا واقع در ریف دمشق شد.

وی در ادامه افزود: ارسال کمک‌های بشر دوستانه به این شهر بعد از درخواست سازمان ملل و کشورهای بزرگ برای باز کردن مسیر رساندن کمک های بشر دوستانه به مناطق درگیر در سوریه صورت می‌گیرد و در غیر این صورت این کمک ها به صورت هوایی در مناطق مذکور انداخته می‌شود.

کرزیسک تاکید کرد که کاروان کمک‌های بشر دوستانه که به صورت مشترک توسط کمیته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر سوریه و سازمان ملل تهیه شده بود وارد شهر حرستا واقع در غوطه شرقی شد تا به دست ۱۰ هزار تن برسد.

یک منبع در فرماندهی پلیس حلب نیز عنوان داشت که گروه‌های تروریستی با حملات خمپاره ای خود منطقه الحمدانیه را مورد هدف قرار دادند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰
استان اردبیل

شهادت یک پاسدار اردبیلی در سوریه

یکی از پاسداران سپاه استان اردبیل در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ خبر شهادت یکی از پاسداران اردبیلی در سوریه منتشر شد.

"هاشم دهقانی نیا" از پاسداران سپاه استان اردبیل در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر این شهید مدافع حرم امروز جمعه 31 اردیبهشت ماه پس از برگزاری نماز جمعه، از مقابل مصلای شهر اردبیل به سوی مزار شهدای غریبان تشییع خواهد شد.

این شهید که از رزمی کاران زبده استان اردبیل بود، اسفندماه سال گذشته به سوریه اعزام شد.

شهید دهقانی نیا اولین شهید مدافع حرمی است که در استان اردبیل تشییع می شود.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

پیروزی بزرگ ارتش سوریه در حومه شهر دمشق

ارتش سوریه مناطق وسیعی در حومه شهر دمشق را آزاد کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ ارتش سوریه به یک پیروزی بزرگ در استان دمشق دست یافت.

نیروهای ارتش سوریه توانستند که ده روستا و شهرک در منطقه غوطه شرقیه از جمله "دیرالعصافیر"، "زبدین" و "بیاض شبعا" را لوث تروریست های تکفیری پاکسازی کنند.

عناصر گروه تکفیری پس از حمله ارتش سوریه مجبور به عقب نشینی از این روستاها و فرار به سوی عمق منطقه غوطه شرقیه شدند.

ارتش سوریه چند روز پیش هم توانسته بودند که روستاهای "نوله" و "بزنیه" را در منطقه غوطه شرقیه آزاد کند.

منطقه غوطه شرقیه، منطقه ای در حومه دمشق است که محل اصلی فعالیت گروه های تروریستی می باشد، اما ارتش سوریه تاکنون توانسته است که علاوه بر محاصره کامل منطقه غوطه شرقیه، بخش های وسیعی از این منطقه را آزاد کند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

رزمنده جوان حزب الله به قافله شهدا پیوست + تصاویر

یکی از رزمندگان جوان حزب الله در شهر "الزبدانی" سوریه شهید شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ خبر شهادت یکی دیگر از رزمندگان جوان حزب الله لبنان اعلام شد.

"علی مهدی" ملقب به "لیث الحسین" از رزمندگان حزب الله لبنان امروز پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه بر اثر شدت جراحات ناشی از درگیری با تروریست های تکفیری به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید 20 ساله، ده روز پیش در نبرد با تروریست های تکفیری در شهر "الزبدانی" در حومه استان دمشق به شدت مجروح شده بود.

این شهید جوان از اهالی روستای "حام" در منطقه بقاع لبنان است و پیکرش فردا جمعه 31 اردیبهشت ماه در این روستا تشییع و تدفین خواهد شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

سید حسن نصرالله فردا سخنرانی می کند

دبیرکل حزب الله به مناسبت شهادت فرمانده ارشد این گروه سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله فردا جمعه 31 اردیبهشت ماه ساعت 17 به صورت زنده سخنرانی می کند.

دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهید مصطفی بدرالدین(سید ذوالفقار) در شهر بیروت پایتخت لبنان به ایراد سخن خواهد پرداخت.

شهید مصطفی بدرالدین فرمانده شاخه نظامی حزب الله لبنان یک هفته پیش بر اثر حمله توپخانه ای گروه های تکفیری در نزدیکی فرودگاه شهر دمشق پایتخت سوریه به شهادت رسید.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

گزارش تصویری/ دیدار جوانان با تولیت آستان قدس رضوی و تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه جمعی از جوانان به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند. همچنین در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم و برخی از شهدای مقاومت اسلامی تقدیر شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

پیروزی جدید ارتش سوریه در استان دمشق

نیروهای ارتش سوریه یک روستای جدید را در استان دمشق آزاد کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ ارتش سوریه به یک پیروزی دیگر در استان دمشق دست یافت.

نیروهای ارتش سوریه امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه توانستند که روستای "بزنیه" را در منطقه "غوطه شرقیه" از لوث تروریست های تکفیری پاکسازی کنند.

با این پیروزی، راه برای پیشروی ارتش سوریه به سوی شهرک "دیرالعصافیر" باز شد.

نیروهای ارتش سوریه دیروز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه هم توانسته بودند که روستای "نوله" در منطقه غوطه شرقیه را آزاد کنند.

منطقه غوطه شرقیه پایگاه های اصلی تروریست های تکفیری در حومه شهر دمشق است و ارتش سوریه توانسته با محاصره این منطقه، بخشی از آن را آزاد کند.

  • خدام السیدة زینب

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون