مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شهادت "محسن خزائی" خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حلب

خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما عصر امروز در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعون ـ خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید.

«محسن خزایی» در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به شهادت رسید.

همچنین تامر صندوق ، تصویربردار خبرگزاری صدا و سیما هم از ناحیه کتف زخمی شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

گروه خبری خبرگزاری صدا و سیما به همراه سایر رسانه ها برای پوشش آخرین وضع میدان نبرد و پیشروی رزمندگان در منطقه منیان در غرب شهر حلب حضور داشت که تروریست ها با خمپاره این گروه را مورد حمله قرار دادند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

نیروهای الحشد الشعبی به پایگاه راهبردی تلعفر نزدیک شدند + فیلم

الحشد الشعبی عراق که وظیفه عملیات در محور غرب موصل را برعهده دارد امروز پیشروی مهمی داشته و به پایگاه هوایی شهر تلعفر نزدیک شد.

به گزارش ـ مدافعون ـ نیروهای الحشد الشعبی در راستای نبرد نهایی برای بیرون راندن داعش از آخرین مقرش در عراق به پیشروی‌های خود در محور غرب موصل ادامه داده و به پایگاه استراتژیک شهر تلعفر نزدیک شده‌اند.

شهر تلعفر و پایگاه نظامی آن در جاده بین المللی در غرب موصل واقع هستند و سیطره بر آن‌ها به معنای قطع کامل خطوط امدادرسانی داعش بین موصل و سوریه است.

«کریم علیوی» یکی از رهبران سازمان بدر عراق، از قوی ترین گروه های الحشد الشعبی گفت: ما اکنون تقریبا ۲۵ کیلومتر با پایگاه هوایی تلعفر فاصله داریم. پایگاه تلعفر اهمیت زیادی برای ما دارد.

وی گفت: این پایگاه هوایی مقری برای تمامی نیروهای حشد شعبی خواهد بود و به منزله نقطه آغازین این نیروها جهت محافظت از مرزهای سوریه و عراق است.

«جعفر الحسینی» سخنگوی گردان های حزب الله عراق نیز اعلام کرد که این پایگاه پس از آزادی به نیروهای امنیتی عراق تحویل داده می‌شود.

براساس طرح آزادی موصل نیروهای الحشد الشعبی آزادی محور غرب را برعهده دارند و وارد شهر موصل نمی‌شوند. تنها ارتش عراق وارد شهر خواهد شد. پیشروی ارتش عراق به سمت مرکز موصل به دلیل بمب‌گذاری‌ها، تک تیراندازهای داعش و حضور غیرنظامیان در شهر به کندی پیش می‌رود.

از سوی دیگر منابعی در لشکر هفتم ارتش عراق در استان الانبار اعلام کردند که گروهی از نیروهای گارد مرزی از پایگاه عین الاسد در شهر البغدادی خارج شده‌اند تا وظیفه محافظت از گذرگاه ولید در مرز با سوریه را برعهده بگیرند.

به گفته این منابع، این نیروها به دست مربیان ائتلاف آمریکا آموزش دیده و به سلاح و تجهیزات مجهز شده‌اند.

حیدر العبادی، نخست وزیر عراق روز سه شنبه اعلام کرد که هماهنگی میان دمشق و بغداد درباره کنترل مرزهای میان دو کشور وجود دارد.


دریافت

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

شهادت دو رزمنده جوان حزب الله در استان حلب سوریه + عکس

دو رزمنده حزب الله لبنان در نبرد با تروریست های تکفیری در استان حلب سوریه شهید شدند.

به گزارش ـ مدافعون ـ خبر شهادت دو تن دیگر از رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه اعلام شد.

"علی صادق" اهل روستای "النمیریه" و "علی الرضا الحاج حسن" اهل شهر "هرمل" در نبرد با تروریست های تکفیری در استان حلب سوریه شهید شدند.

استان حلب در شمال سوریه طی روزهای اخیر صحنه شدیدترین درگیری ها بین رزمندگان مقاومت و تروریست های تکفیری بوده است.

پیکرهای مطهر این دو شهید حزب الله طی روزهای اخیر در مناطق مختلف لبنان تشییع می شود.

نیروهای مقاومت طی هفته های اخیر توانستند پیشروی های خوبی را در استان حلب داشته باشند و مناطق وسیعی از این استان را آزاد کنند.

نیمی از شهر حلب در اشغال گروه های تروریستی است، اما مناطق تحت سیطره تروریست ها در شهر حلب در محاصره کامل نیروهای مقاومت قرار دارد.

شهید علی صادق

شهید علی الرضا الحاج حسن

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

گزارش تصویری/ استقبال از پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم در مشهد

به گزارش ـ مدافعون ـ مراسم استقبال از پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم "سید محمد جواد حسن زاده" و "محمد رضا زاهدی" امروز سه شنبه چهارم آبان ماه در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس برگزار شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

شهادت چهار رزمنده حزب الله در استان حلب سوریه + عکس

چهار رزمنده حزب الله لبنان در نبرد با تروریست های تکفیری در شمال سوریه به شهادت رسیدند.


به گزارش ـ مدافعون ـ چهار تن از رزمندگان حزب الله لبنان در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه شهید شدند.

"موسی حسین زیات" اهل روستای "برج الشمالی"، "محمد علی شامی" اهل روستای "بیساریه"، "حسن جواد زلغوط" اهل روستای "بیت لیف" و "قاسم محمد حمود" اهل روستای "مرکبا" در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند.

استان حلب در شمال سوریه محل شهادت این رزمندگان حزب الله بود، این استان طی روزهای اخیر صحنه شدیدترین درگیری بین رزمندگان مقاومت و تروریست های تکفیری بوده است.

پیکرهای مطهر این چهار شهید حزب الله امروز دوشنبه سوم آبان ماه در مناطق مختلف لبنان تشییع و تدفین شد.

رزمندگان مقاومت طی ماه های اخیر توانستند علاوه بر محاصره تروریست ها در شهر حلب، پیشروی های زیادی را در استان حلب داشته باشند و صدها تروریست را به هلاکت برسانند.

شهید موسی حسین زیات

شهید محمد علی شامی

شهید حسن جواد زلغوط

شهید قاسم محمد حمود

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰
جنایت جدید در شهر حلب؛

گلوله به جای نان/ شهادت یک دختربچه به ضرب گلوله مستقیم تک‌تیرانداز النصرة + عکس

یک دختر بچه سوری در حالی که اسکناس صد لیری در دست داشت در خیابان میسلون شهر حلب با گلوله مستقیم تک تیراندازان تکفیری النصرة به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعون ـ تک تیراندازان گروه تروریستی جبهة النصرة در جنایتی جدید یک دختر بچه سوری را که برای خرید نان از منزلشان خارج شده بود با تیر مستقیم به شهادت رساندند.

بنابر این گزارش، این دختر بچه در حالی که اسکناس صد لیری در دست داشت در خیابان میسلون شهر حلب با گلوله مستقیم تک تیراندازان تکفیری النصرة به شهادت رسید.

در روز پیش نیز پسر بچه ۶ ساله‌ای در حلب به ضرب گلوله مستقیم تک تیرانداز به شهادت رسید.

همچنین در حمله تروریست‌ها به شهرک صلاح الدین شهر حلب و گلوله باران این منطقه، یک کودک سوری به شهادت رسیده و ۱۵ تن دیگر نیز زخمی شدند.

شهدای این حملات دختر بچه ای ده ساله و یک پیرمرد هستند.

پس از اتمام آتش بس، حملات خمپاره‌ای و انفجاری تروریست‌ها در شهر حلب چند برابر شده است.

  • خدام السیدة زینب
  • ۱
  • ۰

سید حسن نصرالله: حزب الله پس از پیروزی در سوریه به لبنان بازمی گردد

دبیرکل حزب الله گفت: زمانی که در محور سوریه به پیروزی برسیم، دلیلی برای ماندن در این کشور نداریم و به لبنان بازخواهیم گشت.

به گزارش ـ مدافعون ـ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین روز شهادت حاتم حماده معروف به حاج علاء از فرماندهان بلندپایه حزب الله سخنان مهمی ایراد کرد.

بر اساس این گزارش سید حسن نصرالله در این سخنرانی اظهار داشت: به خانواده، برادران و دوستان شهید الحاج حاتم الحمادی تبریک می گویم، وی فرزند لبنان و مقاومت اسلامی بود، در جریان نبردها در سال ۲۰۰۰ میلادی، شهید علاء مسئول پدافند هوایی در جنوب بود و در جریان جنگ ۲۰۰۶ نیز مسئول پدافند کل لبنان را بر عهده داشت.

دبیرکل حزب الله افزود: شهید علاء از اولین فرماندهانی بود که همزمان با بروز خطر تکفیری، در میدان جنگ با تکفیری ها حاضر شد، حاج علاء از فرماندهان اصلی عملیات آزادسازی القلمون بود.

وی ادامه داد: اگر ما از نعمت امنیت در لبنان برخورداریم، به برکت خون این شهدا و جان فشانی های آنها است، بنابراین باید قدر این شهدا را بدانیم و از خانواده‌های آنها بابت این فداکاری ها تشکر کنیم.

سید حسن نصرالله در ادامه به تحولات سوریه اشاره کرد و گفت: جنگ حلب تبعات بزرگی در سطح میدانی و استراتژیکی و سیاسی داشته است، این جنگ، جنگ سرنوشت سازی برای کل منطقه است، همچنانکه امروز عملیات موصل، بسیار مهم است.

دبیرکل حزب الله افزود: محاصره عناصر مسلح سوری از سوی ارتش و مقاومت باعث شد که آنها نتوانند خودروهای بمب گذاری شده را از سوریه به لبنان بفرستند، ما پس از بررسی کامل و عمیق حوادث منطقه تصمیم گرفته‌ایم که به سمت سوریه خیز برداریم، در درگیری های حلب تعداد زیادی رزمنده از جمله حاج علاء شهید شدند.

وی در رابطه با تجاوز سعودی ها به یمن نیز تصریح کرد: دست کم ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفر در یمن تحت محاصره هستند، شورای امنیت، موضع بین المللی و کشورهای اسلامی و عربی در قبال شهادت صدها نفر در سالن عزاداری در صنعا کجاست؟

سید حسن نصرالله همچنین به تحرکات ترکیه در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: آنکارا فردا خواهند گفت که حلب هم برای ترکیه است نه سوری ها، همچنانکه امروز همچنین ادعایی را درباره موصل دارند، ترکیه به بهانه دفاع از خود می خواهد در موصل بجنگند، اما جنگ الحشد الشعبی با داعش را ممنوع می داند.

دبیر کل حزب الله افزود: کلینتون اعتراف کرد که عربستان و کشورهای دیگر، داعش را به وجود آوردند، آیا کسی او را محاکمه کرد، آیا کسی در جهان خواستار تحقیق درباره کشورهای حامی داعش که مسئول جنایات این گروه تروریستی هستند، شد؟

وی در ادامه تاکید کرد: هر کس تصور می کند که ما یا خانواده های ما خسته می شوند، کور خوانده است، زیرا ما پس از اینکه از سال 1982 تا سال 2000 با اسرائیل جنگیدیم و جنوب لبنان را آزاد کردیم، مشغول آماده شدن برای نبردهای بعدی شدیم، ما به شهیدانمان در سوریه افتخار می کنیم و از این موضوع خجالت نمی کشیم.

سید حسن نصرالله افزود: زمانی که در محور سوریه به پیروزی برسیم، دلیلی برای ماندن در این کشور نداریم و به لبنان بازخواهیم گشت، بنابراین فقط در صورت پیروزی در سوریه، به لبنان باز خواهیم گشت، ما از پیروزی نقشه تکفیری ها جلوگیری کرده و آن را شکست دادیم.

دبیرکل حزب الله در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو در لبنان گفت: نامزدی عون برای ریاست جهوری، زمینه را برای تحقق این دستاورد در موعد بعدی فراهم کرد، ما درباره انتخابات ریاست جمهوری سکوت پیشه کردیم، زیرا می‌خواهیم این دستاورد محقق شود و نمی خواهیم چیزی بگوییم که کسی را تحریک کند.

سید حسن نصرالله در پایان تاکید کرد: رابطه میان حزب الله و جنبش امل عمیق تر از آن است که تحت تأثیر تلاش های برخی ها قرار گیرد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

رزمنده جوان لبنانی به قافله شهدای مدافع حرم پیوست + عکس

یک رزمنده حزب الله لبنان در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعون ـ خبر شهادت یک رزمنده لبنانی دیگر در سوریه اعلام شد.

"محسن علی الموسوی" از رزمندگان جوان حزب الله ملقب به "ابو ملحم" در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

جزئیات بیشتری در خصوص زمان، مکان و نحوه شهادت این رزمنده لبنانی اعلام نشده است.

این شهید جوان از اهالی شهرک"النبی شیت" در منطقه بقاع لبنان بود و پیکرش طی روزهای آتی در این شهرک تشییع خواهد شد.

طی روزهای اخیر چندین تن از رزمندگان و فرماندهان حزب الله لبنان حین مبارزه با گروه های تکفیری در سوریه شهید شدند.

استان حلب در شمال سوریه در هفته های اخیر صحنه درگیری های شدید بین رزمندگان مقاومت و تروریست های تکفیری بوده است.

  • خدام السیدة زینب

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون