مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات

۱۸۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شهادت یک جوان شیعه سوری در شهر دمشق + عکس

یک جوان شیعه سوری بر اثر حمله خمپاره ای گروه های تکفیری به شهر دمشق به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ تروریست ها جنایت دیگری را در سوریه مرتکب شدند.

گروه های تروریستی منطقه شیعه نشین « حی امام زین العابدین (ع)» در مرکز دمشق را با چندین خمپاره هدف قرار دادند که این حمله به شهادت یک جوان شیعه سوری و زخمی شدن سه نفر دیگر منجر شد.

«حسن محمود قاسم» از جوانان شیعه سوری که پس از حضور در جبهه نبرد با تروریست ها برای مرخصی به منزل خود بازگشته بود، در این حمله خمپاره ای تروریست ها شهید شد.

مناطق شیعه نشین شهر دمشق همچون «حی الامین»، «حی امام جعفر صادق (ع)» و «حی الامام زین العابدین (ع)» به صورت مستمر هدف حملات خمپاره ای و موشکی تروریست ها قرار می گیرد که تاکنون ده ها تن از اهالی این محلات در این حملات تروریستی به شهادت رسیدند.

از ابتدای ناآرامی ها در سوریه، شیعیان این کشور در مناطق مختلف، هدف حملات همه جانبه تروریست ها قرار گرفتند و تاکنون صدها تن از جوانان شیعه سوری در حملات تروریست ها و در نبرد با آنها به شهادت رسیدند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

نجات فرمانده نظامی ارشد سوریه از یک انفجار تروریستی + عکس

فرمانده کل ارتش آزادی بخش فلسطین از یک انفجار تروریستی در شهر دمشق جان سالم به در برد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یکی از فرماندهان ارشد نظامی در سوریه از ترور جان سالم به در برد.

یک گروه تروریستی دیروز ـ پنج شنبه 28 آبان ماه ـ در مسیر خودروی سرلشکر «محمد طارق الخضراء» در شهر دمشق بمبی منفجر کرد، اما در این انفجار به این مقام نظامی آسیبی نرسید.

این انفجار که گروه تروریستی «اجناد الشام» مسئولیت آن را به عهده گرفت، منجر به زخمی شدن سه شهروند غیرنظامی سوری شد.

سرلشکر «محمد طارق الخضراء» فرمانده کل ارتش آزادی بخش فلسطین را بر عهده دارد، گروهی که هزاران تن از پناهندگان فلسطینی ساکن سوریه در آن عضویت دارند.

نیروهای ارتش آزادی بخش فلسطینی که مقر آن در سوریه قرار دارد، در نبرد با تروریست های تکفیری حضور دارند و تاکنون ده ها تن از آنها در این نبردها به شهادت رسیدند.

سرلشکر «محمد طارق الخضراء»

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

«ابو حسین» به قافله شهدای حزب الله پیوست + عکس

یکی دیگر از رزمندگان جوان حزب الله در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ خبر شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله لبنان اعلام شد.

«علی زکریا ضاهر» ملقب به «ابو حسین» بر اثر شدت جراحات ناشی از مجروحیت در نبرد با تروریست های تفکیری در شهر «الزبدانی» به فیض شهادت نائل آمد.

این رزمنده حزب الله سه ماه پیش در نبردهای شهر الزبدانی در منطقه قلمون سوریه مجروح شده بود.

شهید علی زکریا ضاهر از اهالی روستای «قعقعیه الجسر» در جنوب لبنان است و پیکرش فردا ـ شنبه 29 آبان ماه ـ در این روستا تشییع خواهد شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

شهادت یکی از فرماندهان عراقی در «حلب» + عکس دلخراش

یکی از فرماندهان گروه مقاومت اسلامی انصار الله عراق در درگیری‌های حومه جنوبی حلب به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ حساب کاربری منتسب به گروهک تروریستی احرار الشام در شبکه اجتماعی توئیتر، از شهادت یکی فرماندهان عراقی در خاک سوریه خبر داد.

این حساب کاربری با انتشار تصویری غرق در خون اعلام کرد که «صباح فالح کاظم» در درگیری‌های حومه جنوبی حلب به شهادت رسیده است.

صباح کاظم از فرماندهان ارشد گروه انصار الله عراق بود که برای حفاظت از حرم فرزندان اهل بیت(ع) و حریم مردم بی گناه به سوریه عزیمت کرد.

وی بارها از تله های ترور عناصر گروه‌های تروریستی جان سالم به در برده بود اما سرانجام به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

تاریخ شهادت این فرمانده مدافع حرم، روز دوشنبه 25 آبان ماه (16 نوامبر) اعلام شده است.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

تمرین های فشرده رزمندگان حشد شعبی + تصاویر

رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق روزانه تمرینات سخت و فشرده‌ای را برای حفظ آمادگی جسمانی خود پشت سر می‌گذارند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) که این روزها به قهرمانان بی بدلیل مبارزه با تروریسم در اذهان مردم این کشور جاودانه شده اند؛ روزانه تمرینات سخت و فشرده ای را برای حفظ آمادگی جسمانی خود پشت سر می گذارند.

از جمله گروه های مقاومت عراقی که تحت لوای حشد شعبی شناخته می‌شود؛ "سرایا السلام" یا همان گردان های صلح است که رهبری آن را «سید مقتدی صدر» به عهده دارد.

تاکنون تصاویر بسیاری از تمرین‌های فشرده نیروهای سرایا السلام در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است که این نشان از آمادگی جسمانی بالای آنان در جبهه های مبارزه با عناصر گروه تروریستی داعش دارد.

رزمندگان سرایا السلام در آخرین نبرد خود توانستند «ابو رسول الفرنسی» فرمانده نظامی عملیات داعش در سامراء، را به هلاکت برسانند و گام موثری در پاکسازی محور غربی این شهر بردارند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

هلاکت فرمانده جنگ داعش در سامراء + عکس

فرمانده نظامی مدیریت جنگ داعش در جبهه سامراء توسط رزمندگان حشد شعبی به هلاکت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رسانه‌های عراقی شب گذشته 28 آبان ماه از هلاکت یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین خبر دادند.

رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی)، «ابو رسول الفرنسی» فرمانده نظامی مدیریت جنگ داعش در جبهه سامراء، را به هلاکت رساندند.

همچنین نیروهای عراقی در جریان عملیات پاکسازی محور غرب سامراء، بسیاری از تسلیحات و مهمات تروریست‌های داعش را کشف و ضبط کردند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰
سردار جعفری در رزمایش بزرگ بسیج:

دشمن به ابر قدرت بودن ایران اذعان دارد/ تلاش‌ها برای ایجاد ناامنی در کشور خنثی شد

"دشمن امروز فهمیده است که نمی‌توان با زبان زور با جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد و به اینکه ایران اسلامی امروز یک ابرقدرت منطقه‌ای است اذعان دارند".

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش بزرگ "الی بیت المقدس" که با حضور 120 گردان از بسیجیان کشور در یکی از مناطق اطراف قم آغاز شد؛ اظهار داشت: آمادگی دفاعی بسیج در ابعاد مختلف از جمله ساختاری و سازماندهی در مقایسه با قبل تغییر کرده است.

سردار سرلشکر محمد علی جعفری تصریح کرد: اکنون در استان های مختلف کشور 500 گردان امام حسین(ع) و 1500 گردان بیت المقدس تشکیل و سازماندهی شده است.

وی افزود: کشورهای مختلف حسرت داشتن چنین نیرویی را می‌خورند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به کارکرد بسیج در حوزه‌های امنیتی، دفاعی، سیاسی، فرهنگی و جنگ نرم و کمک به اقتصاد مقاومتی و ایجاد وضعیت مناسب اجتماعی گفت: یکی از پیام‌های این رزمایش دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است و این اولین رزمایش مشترکی است که یگان‌های بیت‌المقدس تحت فرماندهی واحد انجام می‌دهند.

سردار سرلشکر جعفری با اشاره به ایجاد ناامنی به وسیله تحریک دشمنان در کشورهای منطقه و اروپا، حوادث پاریس را اوج این ناامنی‌ها دانست و تصریح کرد:‌ دشمن تلاش زیادی کرد تا کشور ما را نیز ناامن کند اما با اقتدار و تلاش نیروهای امنیتی همه این توطئه‌ها خنثی شد.

وی اظهار داشت: این ناامنی‌ها امروز از منطقه فراتر رفته اما باید توجه داشت که هدف اصلی آنها، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است ولی دشمن امروز فهمیده است که نمی‌توان با زبان زور با جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد و به اینکه ایران اسلامی امروز یک ابرقدرت منطقه‌ای است اذعان دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران یکی دیگر از دستاورد های بسیج را گره خوردن نیروهای مردمی و مدافع انقلاب به یکدیگر در ایران، سوریه و عراق و یمن دانست و گفت: همه این نیروها با هم وحدت دارند که به معنای تشکیل امت واحده اسلامی است و این وحدت و همدلی ان‌شاءالله تا زمان ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

سردار سرلشکر جعفری در پایان تصریح کرد: از آنجا که تهدیدات علیه امت اسلامی در حال تغییر است، ما نیز باید توان خود را به روز کنیم و رزمایش امروز تمرینی برای مقابله با تهدیدات فرامنطقه ای و جنگ های نیابتی علیه کشورمان است.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

هلاکت فرمانده ارشد گروه تروریستی «فیلق الرحمن» در حومه دمشق

یکی از فرماندهان نظامی ارشد گروه تروریستی «فیلق الرحمن» در نبرد با نیروهای ارتش سوریه در منطقه «جوبر» به هلاکت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ خبر هلاکت یکی دیگر از تروریست های برجسته در سوریه اعلام شد.

«ابو صیاح فاصولیا» از فرماندهان نظامی ارشد گروه تروریستی «فیلق الرحمن» در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در منطقه «جوبر» در حومه دمشق به هلاکت رسید.

علاوه بر هلاکت این فرمانده گروه تروریستی فیلق الرحمن، تعداد دیگری از نیروهای این گروه هم در نبردهای منطقه جوبر کشته شدند.

فیلق الرحمن یکی از گروه های تروریستی فعال در منطقه حومه دمشق است که هزاران تروریست در صفوف آن می جنگند.

منطقه جوبر در نزدیکی شهر دمشق قرار دارد و ترویست ها به دنبال این هستند که با پیشروی در این منطقه، خودشان را به پایتخت سوریه برسانند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

شهادت دو رزمنده شیعه سوری در استان حلب + عکس

دو تن از جوانان شیعه سوری در نبرد با تروریست های تکفیری در حومه جنوبی استان حلب به شهادت رسیدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ خبر شهادت دو تن دیگر از رزمندگان شیعه سوری اعلام شد.

«باسل هیثم عساف» از اهالی شهر «نبل» و «رمضان حسن البابا» از اهالی شهر «الزهراء» در نبرد با تروریست های تکفیری در حومه جنوبی استان حلب به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر این شهدا در گلزار شهدای شهر حلب به خاک سپرده خواهد شد.

از ابتدای ناآرامی ها تاکنون صدها تن از جوانان شهرهای شیعه نشین «نبل» و «الزهراء» در نبرد با تروریست های تفکیری در مناطق مختلف استان حلب به شهادت رسیدند.

دو شهر شیعه نشین نبل و الزهرا که در حومه شمالی استان حلب قرار دارد، از سه سال پیش تاکنون در محاصره گروه های تکفیری است و ده ها هزار شیعه این دو شهر از کمبود دارو، مواد غذایی و سوخت رنج می برند.

شهید «باسل هیثم عساف»

شهید «رمضان حسن البابا»

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

گزارش تصویری/ تشییع پیکر سردار شهید مدافع حرم «محمد رضا ابراهیمی»

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ پیکر شهید مدافع حرم سردار محمدرضا ابراهیمی امروز ـ پنج شنبه 28 آبان ماه ـ در یزدآباد شهر ابریشم اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.

  • خدام السیدة زینب

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون