مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

عصبانیت ترکیه و عربستان از حملات هوایی روسیه در سوریه + تصاویر

در حالی که روسیه در آستانه ورود به سومین هفته از عملیات هوایی گسترده خود به گروه‌های تروریستی از جمله داعش در سوریه قرار دارد وزاری خارجه ترکیه و عربستان این اقدام را اشتباهی بزرگ توصیف کرده اند!

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ ترکیه و عربستان سعودی روز گذشته درباره عواقب حملات هوایی روسیه در سوریه به مسکو هشدار داده و حملات هوایی مسکو در سوریه را اشتباهی بزرگ عنوان کردند.

این دو کشور از مخالفان نظام «بشار اسد» حمایت کرده‌اند و حمایت نظامی مسکو از حاکمیت اسد و نیرو‌هایش عصبانیت آن‌ها را برانگیخته است.

«فریدون سنیر اوغلو» وزیر خارجه ترکیه در دیدار با «عادل الجبیر» وزیر خارجه سعودی که به آنکارا رفته است، گفت: روسیه دارد مرتکب اشتباهی بزرگ می‌شود. کار روسیه معنا و فایده‌ای ندارد غیر از آنکه کمک به انتقال و خروج سوریه از هرج و مرج را به تأخیر می‌اندازد.

این هشدار‌ها در حالی صورت گرفت که روسیه در آستانه ورود به سومین هفته از عملیات هوایی گسترده خود به گروه تروریستی داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه قرار دارد. این حملات خشم ترکیه و عربستان را به عنوان مخالفان بشار اسد، رئیس‌ جمهور سوریه، به دنبال داشته است.

وزرای خارجه عربستان و ترکیه همچنین بر اتفاق نظر خود مبنی بر عدم ایفای نقش اسد در آینده سوریه تاکید کردند.

الجبیر گفت: ریاض و آنکارا موافق حمایت از مخالفان سوری هستند. آنچه مهم است حصول یک راه حل سیاسی است. ما بر سر اینکه اسد به طور قطع هیچ نقشی (در آینده سوریه) نداشته باشد هم عقیده هستیم.

در عین حال، موضع روسیه حاکی از اعلام حمایت کامل مسکو از اسد در مبارزه با تروریسم است، چنانکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، پیش از آغاز این حملات گفت حذف اسد از هرگونه تلاش برای مقابله با داعش و سایر تروریست ها در سوریه اشتباه بزرگی خواهد بود.

عادل الجُبیر وزیر خارجه عربستان همچنین در آنکارا با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه پشت درهای بسته دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

ترکیه و عربستان از مهم‌ترین حامیان معارضان سوری به شمار می‌روند و به کمک رسانی به گروه‌های تروریستی که از آن‌ها به عنوان مخالفان میانه رو در سوریه یاد می‌کنند، ادامه می‌دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون