مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

حزب الله عراق در تعقیب داعشیان جامانده در "الصینیه"

گردان هاى حزب الله شکست عناصر داعش در الصینیه را دنبال و تروریست های جامانده در برخی مناطق را پاکسازى مى کنند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ منابع عراقی روز گذشته پنج شنبه 23 مهرماه از عملیات پشتیبانی و پاکسازی کامل توسط گردان های حزب الله خبر دادند.

عضو شوراى تصمیمات بسیج مردمى عراق (الحشد الشعبی) در این باره اظهار داشت: گردان هاى حزب الله شکست عناصر داعش در شهر "الصینیه" را دنبال و تروریست های جامانده در برخی مناطق را پاکسازى مى‌کنند.

«کریم النورى» با اشاره به روحیه جهادی نیروهای حشد شعبی و تلاش شبانه‌ روزی آنان برای تامین امنیت عراق خاطرنشان ساخت: پس از شکست شدید عناصر داعش در محورهاى مختلف، تروریست‌ها پا به فرار گذاشته و نیروها در حال ادامه پاکسازى مناطق هستند.

گفتنی است، در جریان آغاز مرحله دوم عملیات لبیک یا رسول الله و کنترل پالایشگاه بیجی و مناطق گسترده‌ای از این شهر، تروریست‌های زیادی از شهر "الصینیه" عقب نشینی کرده و تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند.

این عملیات از دیروز با هدف پاکسازی مناطق شمال صلاح الدین از لوث وجود جنایتکاران داعش آغاز شده که تا به این لحظه مناطق زیادی از شمال صلاح الدین از جمله پالایشگاه بیجی و شهر الصینیه از چنگال تروریست‌ها خارج شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون