مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بمباران یمن با بمب های خوشه ای

جنگنده های رژیم سعودی در ادامه تجاوزگری به خاک یمن امروز از بمب های خوشه برای کشتار مردم این کشور استفاده کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری از حمله جنگنده‌های رژیم سعودی به منطقه «باب المندب» استان تعز گزارش داد.

المسیره در ادامه گزارش اعلام کرد: جنگنده‌های سعودی در حمله به تعز از بمب‌های خوشه‌ای استفاده کرده است و تا کنون آماری از تلفات احتمالی دریافت نشده است.

این شبکه یمنی همچنین از شهادت چهار شهروند یمنی در حمله تجاوز سعودی به منازلی در منطقه «بنی بحر» شهر ساقین در استان صعده خبر داد و عنوان کرد: رژیم سعودی سه بار شهر رازح استان صعده، مناطق مسکونی استان مارب را نیز بمباران کرد.

 مهمات و جنگ افزارهای خوشه‌ای حامل ده‌ها و یا صد‌ها خوشه بمب‌ (بچه بمب) هستند که بعد از پراکنده شدن در منطقه‌ای وسیع که اغلب به گستردگی یک میدان فوتبال است، منفجر می‌شوند. بسیاری از این خوشه‌بمب‌ها اغلب منفجر نمی‌شوند و محوطه را به یک میدان مین بالقوه تبدیل می‌کنند.

رژیم سعودی بار‌ها از بمب‌های خوشه‌ای در یمن استفاده کرده و تا کنون واکنشی از نهاد‌های بین المللی در محکوم کردن این عمل قبیح صورت نگرفته است.

لازم به ذکر است شمار کشته‌ها در تجاوز ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعود از مرز ۶ هزار تن عبور کرده است که سهم زنان و کودکان از این کشتار بیش از ۳ هزار نفر می‌باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون