مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بازداشت دو عامل انتحاری داعش پیش از منفجر شدن در سامراء + عکس

مرکز فرماندهی مشترک عراق از رصد یک خودروی سوخت رسانی بمب‌گذاری شده داعش و دستگیری عاملان انتحاری آن پیش از انجام عملیات تروریستی در حومه شهر سامراء خبر داد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ وزارت کشور عراق از بازداشت دو تروریست قبل از منفجر کردن خودروهایشان در حومه شهر سامراء خبر داد.

وزارت کشور عراق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نیروهای نظامی عراقی با اعتماد بر اطلاعات دقیق امنیتی دو تروریست را که قصد منفجر کردن دو کامیون سوخت در حومه شهر سامراء داشتند بازداشت کردند.

این دو تروریست اعتراف کردند که هدف عمده انها منفجر کردن مقر نیروهای نظامی در منطقه العباسیه در شمال سامراء و منفجر کردن یکی از پل‌های رابط میان تکریت و سامراء بوده است.

این تروریست‌های ۱۹ و ۲۳ ساله، «ابوطلحه البغدادی» و «ابوطلحه الانصاری» نام دارند که از اهالی شهر سامراء هستند.

خبر دستگیری این دو تروریست انتحاری در حالی منتشر شده که گروه تکفیری داعش با صدور بیانیه‌ای خبر از انجام این عملیات موفقیت آمیز داده است!

شبکه خبری السومریه عراق سه شنبه نیز با پخش بیانیه مرکز فرماندهی مشترک عراق افزود: واحدهای ارتش خودروی سوخت رسانی بمب‌گذاری شده مورد استفاده تروریست‌ها را از محل خروج از پناهگاهش رصد کرده و در موقعیت مناسب پیش از رسیدن به محل مورد نظر جهت انجام عملیات تروریستی، آن را متوقف کردند.

براساس این گزارش نیروهای امنیتی عراق دو فرد تروریستی را که قصد انجام عملیات مذکور را داشتند دستگیر کردند که طی بازجویی‌ها آنان به برنامه تروریستی خود در پایگاه امنیتی نیروهای عراقی در منطقه العباسیه اعتراف کردند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون