مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
امیرعبداللهیان در دیدار امیر جماعت اسلامی کردستان عراق:

مبارزه صادقانه با تروریسم، اصول تغییر ناپذیر سیاست خارجی ایران است

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر حمایت از محور مقاومت در منطقه و ملت های مظلوم، مبارزه صادقانه با تروریسم را به عنوان اصول تغییر ناپذیر سیاست خارجی کشورمان ذکر کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ معاون عربی و آفریقای وزیر خارجه ایران در دیدار با امیر جماعت اسلامی کردستان عراق با اشاره به پیچیدگی شرایط منطقه، بر ضرورت انسجام و تمامیت ارضی و مشارکت سیاسی همه اقوام و طوایف این کشور تأکید کرد.

«علی باپیر» امیر حزب جماعت اسلامی اقلیم کردستان عراق با «حسین امیرعبداللهیان» معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و پیرامون اوضاع عراق و منطقه گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار، با اشاره به ضرورت انسجام و تمامیت ارضی عراق و مشارکت سیاسی همه اقوام و طوایف این کشور منطبق با قانون اساسی در راستای حفظ منافع همه عراقی ها، بر روابط دوستانه و برادرانه جمهوری اسلامی ایران با دولت و ملت عراق تأکید کرد.

وی همچنین با تأکید بر حمایت از محور مقاومت در منطقه و ملت‌های مظلوم، مبارزه صادقانه با تروریسم را به عنوان اصول تغییر ناپذیر سیاست خارجی کشورمان ذکر کرد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به پیچیدگی شرایط منطقه، تندروی و افراط گرایی را فتنه وارداتی به کشورهای جهان اسلام برشمرد و اتحاد اسلامی، همکاری منطقه‌ای و دوری از فروافتادن در توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را راهکار عبور دولت‌های منطقه از شرایط سخت کنونی دانست.

امیر حزب جماعت اسلامی اقلیم کردستان عراق نیز در این دیدار با اشاره به اینکه انسجام عراق و وحدت اقوام و طوایف در این کشور، زمینه استمرار حضور داعش را از بین خواهد برد، افزود: تفرقه و اختلاف کنونی در جهان اسلام، وضعیتی غیرطبیعی و نتیجه توطئه‌های دشمنان اسلام است.

وی با تأکید بر نقش مهم و اثرگذار ایران در منطقه و جهان اسلام، خواستار تلاش بیشتر کشورمان برای تحکیم وحدت و همکاری بین کشورهای اسلامی شد.

علی باپیر شرایط کنونی منطقه و جهان اسلام را صرفاً به نفع رژیم صهیونیستی دانست و اضافه کرد: کشورهای اسلامی می‌بایست تمام توان خود را برای مقابله با افراط گرایی، رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام بکار گیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون