مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بالگرد سرنگون شده ارتش سعودی + عکس

یک بالگرد ارتش عربستان هنگام گلوله باران روستاهای مرزی یمن با موشک زمین به هوا هدف قرار گرفت و سرنشینان آن نیز کشته شدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ تصاویر بالگرد آپاچی ارتش رژیم سعودی که دیروز هنگام حمله به روستاهای مرزی یمن هدف موشکهای ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت منتشر شد.

شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد، این آپاچی ارتش سعودی هنگام مأموریت علیه یمنی‌ها بر فراز منطقه الطوال در استان جیزان عربستان در نزدیکی مرزها با یمن هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

رسانه‌های نظام سعودی کوشیدند این موفقیت را پنهان کنند و ادعا کردند بر اثر نقص فنی سقوط کرده است.

یک منبع نظامی گفت: این بالگرد هنگام گلوله باران روستاهای مرزی یمن با موشک زمین به هوا هدف قرار گرفت و سرنشینان آن نیز کشته شدند.

متجاوزان ائتلاف عربی به سرکردگی رژیم سعودی به موازات تلاش برای نشان دادن موفقیت و پیشروی میدانی در استان‌های لحج و عدن در یمن در حال از دست دادن مواضع متعدد خود در استان‌های جیزان و نجران و عسیر هستند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز پیشروی چشمگیری در این منطقه کرده‌اند. آنها به مواضع و برج‌های دیده‌بانی نیروهای نظامی سعودی در منطقه جیزان یورش بردند و خسارات و تلفات زیادی به آنها وارد کردند.

یمنی‌ها همچنین پایگاه نظامی الجود و شهر الفوده را هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای قرار دادند. پایگاه المحرق در الطوال نیز هدف حملات توپخانه نیروهای یمنی قرار گرفت و سربازان سعودی به صورت دسته جمعی پا به فرار گذاشتند.

دو پایگاه الجهاد و الردیف، نیز هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفتند و دو پایگاه نظامی فزع و السلع و همچنین پایگاه نظامی المخروق گلوله باران شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون