مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

نماز عید فطر در ضاحیه جنوبی بیروت + تصاویر

نماز عید سعید فطر روز گذشته به امامت سید علی فضل الله در مسجد "الامامین الحسنین(ع)" برگزار شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نماز عید سعید فطر روز گذشته ـ جمعه 26 تیرماه ـ در مسجد الامامین الحسنین(ع) در منطقه حاره حریک ضاحیه جنوبی بیروت به امامت «سید علی فضل الله» یکی از علمای برجسته لبنان برگزار شد.

وی در خطبه های این نماز با اشاره موضوع توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 اظهارداشت: توافق هسته ای نشان داد قدرت و عزت تنها راه تحقق آرزوها و کسب حقوق است.

وی تاکید کرد: توافق هسته ای یک مرحله جدید را رقم زده است و ملت‌ها دریافته‌اند با سستی و دل بستن و فرمانبرداری صرف از دیگران نمی‌توان آرزوها را تحقق بخشید و به حقوق خود دست یافت.

این عالم لبنانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به توافق هسته‌ای با کشورهای بزرگ از طریق یک مسیر طولانی توام با صبر، قربانی دادن و برنامه ریزی دست یافت، خاطرنشان کرد: این حرکت از ابتدای انقلاب اسلامی شروع شد و امروز ایرانیان توانستند به حقوق خود دست یابند و از موضع قدرت با کشورهای قدرتمند غربی گفتگو کند.

فضل الله افزود: امیدواریم توافق هسته‌ای پیامدهایی مثبت در منطقه داشته باشد و پرونده‌های داغ در منطقه را سرد کند و البته همه باید بدانند که گزینه‌ای به جز گفتگو و وحدت بین کشورهای عربی و اسلامی و مذاهب و طوایف و گروه‌های سیاسی وجود ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون