مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

حمله گسترده تکفیری های سوریه به شهرهای شیعه نشین «فوعه» و «کفریا»

تروریست های تکفیری در پاسخ به پیشروی های حزب الله در شهر «الزبدانی» سوریه، شهرهای شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» را هدف قرار دادند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ گروه تروریستی جیش الفتح حمله گسترده ای را به سوی شهرهای شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» در استان ادلب آغاز کرد.

این گروه تروریستی هدف از این حمله را پاسخ دادن به عملیات آزادسازی شهر «الزبدانی» سوریه به دست حزب الله لبنان عنوان کرده است.

نیروهای این گروه تروریستی در ابتدا این دو شهر شیعه نشین سوریه را با انواع سلاح های سنگین هدف قرار دادند و سپس عناصر گروه جیش الفتح به سوی این دو شهر حمله کردند، اما رزمندگان این دو شهر این حمله تروریست ها را دفع کردند.

شهرهای فوعه و کفریا پس از سقوط شهر ادلب به دست تروریست ها، در محاصره قرار گرفتند و گروه های تروریستی مانع از ورود مواد غذایی به این دو و ورود و خروج اهالی می شوند.

هم اکنون مردم شهرهای فوعه و کفریا از کمبود مواد غذایی، دارو و سوخت رنج می برند و تنها راه کمک به این مردم دو شهر هم اکنون از طریق پرتاب بسته های مواد غذایی از طریق بالگرد می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون