مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ترکیه در مرز خود با سوریه دیوار احداث می کند + تصاویر

منابع امنیتی محلی ترکیه گفتند که این کشور ساخت دیوار بتنی ۱۷۰ کیلومتری خود در امتداد مرز خود در استان های شانلی اورفا و هاتای با مرز سوریه را به پایان رسانده است.

به گزارش ـ مدافعون ـ ترکیه که روزی معبر ورود ترویست ها به سوریه بود، نیمی از مرز خود با این کشور را دیوار کشیده و آنطور که منابع امنیتی گفته‌اند، کار ساخت این دیوار ۳۵۰ کیلومتری ادامه دارد.

منابع امنیتی محلی ترکیه گفتند که این کشور ساخت دیوار بتنی ۱۷۰ کیلومتری خود در امتداد مرز خود در استان‌های شانلی اورفا و هاتای با مرز سوریه را به پایان رسانده است.

به گفته این منابع، این دیوار در انتهای این پروژه ۳۵۰ کیلومتر طول خواهد داشت و در ۱۴ منطقه، از جمله استان‌های غازی عنتب، کیلیس، ماردین و شرناق که ساکنان آن‌ها بیشتر کُرد هستند، ساخته خواهد شد.

این دیوار بتنی دو متر عرض و ۳ متر ارتفاع دارد.

این دیوار بخشی از طرحی است که وزارت دفاع ترکیه برای جلوگیری از قاچاق، رفت و آمد غیر قانونی و ممانعت از ورود مهاجمان از داخل خاک سوریه به ترکیه تصمیم به ساخت آن گرفته است.

طی هفته‌های گذشته شهرهای مرزی ترکیه از جمله کیلیس و شانلی اورفا شاهد چندین عملیات تروریستی بودند که بر اثر آن بیش از ۱۷۰ نفر کشته شدند.

پیش از این موج حرکت برعکس بود و تروریست‌های بین‌المللی پس از رسیدن به فرودگاه بین‌المللی استانبول، راه سوریه را در پیش می‌گرفتند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون