مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دو منطقه الصبیحات و الفلاحات در غرب فلوجه از چنگال داعش آزاد شد

وزیر دفاع عراق خبر داد که دو منطقه الصبیحات و الفلاحات در غرب فلوجه در استان الانبار آزاد شدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ وزیر دفاع عراق امروز از آزادسازی دو منطقه الصبیحات و الفلاحات در غرب فلوجه در استان الانبار خبر داد.

"خالد العبیدی" اعلام کرد که یگان هشتم عراق موفق شد دو منطقه الصبیحات و الفلاحات در غرب فلوجه را از چنگال گروه تروریستی داعش آزاد کند و پرچم عراق را بر فراز ساختمان های آن بر افراشتند.

نیروهای عراقی پس از گذشت 30 ماه، سرانجام جمعه شب به 400 متری مرکز شهر فلوجه در 55 کیلومتری غرب بغداد رسیدند و گزارش های رسیده حاکی است، نبردهای سنگینی میان نیروهای عراقی و گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این شهر جریان دارد.

داعش از هزاران نفر از ساکنان فلوجه سپر انسانی ساخته که برخی دولت های منطقه به همین بهانه تقلا می کنند، عملیات فلوجه را متوقف سازند. درحال حاضر تمامی محورهای فلوجه بر روی داعش جهت خروج از این شهر بسته شده است.

عملیات فلوجه از ماه میلادی گذشته آغاز شد که طی آن دو شهر راهبردی الکرمه و الصقلاویه از توابع فلوجه و نیز تعدادی بخش ها و روستاها همچون البوشجیل، السجر، عامریه و نیز العوینات به دست نیروهای نظامی و الحشدالشعبی عراق آزاد شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون