مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

وزیر دفاع عراق از آمار کشته های داعش در نبرد فلوجه پرده برداری کرد

خالد العبیدی درگفتگویی با السومریه گفت: گام بعدی ما پس از آزادسازی فلوجه، نینوی است.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ وزیر دفاع عراق در گفتگویی که امروز شنبه 15 خردادماه با شبکه ماهواره ای "السومریه" در مورد نبرد سنگین فلوجه داشت گفت: عملیات در فلوجه با اقتدار هر و پیروزی های روز افزون در حال انجام است.

«خالد العبیدی» خاطر نشان ساخت: در این نبردها که با مشارکت نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق برگزار شده است، ما موفق به بازپس گیری بسیاری از مناطق فلوجه شده ایم و اگر شرایط مساعد باشد تا آزادسازی کامل فلوجه راه زیادی باقی نمانده است.

وی در مورد آمار داعشی های به هلاکت رسیده طی این عملیات اظهار داشت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از نیروهای نظامی رسمی، شمار کشته های گروه تروریستی داعش در داخل شهر فلوجه و حومه آن به 1268 نفر رسیده است .

این وزیر کابینه دولت «حیدر العبادی» با اشاره به اهمیت نبرد نینوی تصریح کرد: ما با وجود درگیری های شدید در فلوجه، به فکر آزادسازی هرچه سریعتر استان نینوی و دیگر مناطق نیز هستیم.

العبیدی افزود: در این راستا، تعداد زیادی از نیروهای نظامی خود را به همراه زره پوش ها راهی استان نینوی کرده ایم تا هرچه سریعتر و پس از آزادسازی فلوجه، عملیات آزادسازی موصل را نیز آغاز کنیم.

شایان ذکر است که نیروهای امنیتی عراق چندی پیش با پیشروی به سمت منطقه الصقلاویة و آزادسازی آن، توانستند تا حدود زیادی راه خود برای پیروزی در نبردهای مرکز شهر فلوجه را هموار کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون