مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بازگشت عزتمندانه شیرمردان "مازندرانی" به خانه + تصاویر

تعدادی از مدافعان حرم غیور سپاه ۲۵ کربلای "مازنداران" که در "خان طومان" مستقر بودند، در طول دو روز گذشته وارد کشور شدند و به آغوش مردم پر مهر و خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ تعدادی از رزمندگان غیور سپاه ۲۵ کربلای "مازندران" در طول دو روز گذشته به خانه بازگشتند.

این مدافعان حرم در هفته های اخیر در "سوریه" و در جبهه خان طومان مستقر بودند و ۱۳ تن از همرزمان خود را در این منطقه، بر اثر حمله غافلگیرانه و وحشیانه گروه های تروریستی، از دست دادند.

مردم فهیم مازندران با حضور گسترده ی خود، در مراسم استقبال از این مدافعان حرم حضور به هم رساندند و آغوش گرم خویش را به روی آنان گشودند.

گفتنی است یکی از مجروحین سپاه ۲۵ کربلای مازندان نیز که در عملیات خان طومان در حومه جنوبی شهر حلب، هدف گلوله تکفیری ها قرار گرفته بود، همزمان با دیگر مدافعان حرم این سپاه، وارد مازندران شد و مورد استقبال قرار گرفت.

پیکر مطهر «شهید قنبری» که از مدافعان حرم سپاه ۲۵ کربلا بود و در شهر خان طومان به فیض شهادت نائل آمد، روز گذشته بر روی دوش مردم شهید پرور این خطه تشییع و به خاک سپرده شد.

با بازگشت پیکر یکی از ۱۳ شهید مدافع حرم ایرانی خان طومان، ۱۲ پیکرمطهر دیگر باقی مانده است که به گفته برخی منابع، این ابدان مطهر همچنان در دست تروریست های تکفیری قرار دارد.

با وجود آتش بس اعلام شده در "حلب" و اطراف آن، گروه تروریستی "جبهة النصرة"، با همراهی برخی دیگر از گروه های تروریستی، حدود پنج روز پیچ حمله گسترده و غافلگیرانه ای را به منطقه "خان طومان" و "خالدیه" آغاز کردند که منجر به وارد آمدن تلفات سنگینی بر رزمندگان لشکر فاطمیون و مدافعان حرم مازندرانی شد و در نهایت این منطقه، به تصرف تکفیری ها در آمد.

در پی این حمله و نقض آتش بس، حملات شدیدی از سوی رزمندگان ایرانی، ارتش سوریه و حزب الله در طول دو روز گذشته به این منطقه آغاز شده و همچنان ادامه دارد که تاکنون تلفات سنگینی بر تروریست ها وارد آورده است.

یکی از مدافعان حرم مازندرانی مجروح شده در خان طومان

مدافع حرم مازندرانی در آغوش خانواده

مدافعان حرم در آغوش مردم شهید پرور مازندران

مدافعان حرم در آغوش مردم شهید پرور مازندران

مدافع حرم مازندرانی در آغوش خانواده

«شهید قنبری»، مدافع حرم سپاه ۲۵ کربلا

مراسم تشییع پیکر مطهر «شهید قنبری»

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون