مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر امامین جوادین(ع) + تصاویر

پرچم گنبد مرقد مطهر امام موسی کاظم و امام جواد(ع) در آستانه ۲۵ رجب سالروز شهادت امام کاظم(ع)، طی مرسمی تعویض شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ با حضور زائران عاشق اهل بیت (ع) مراسم تعویض پرچم گنبد امامین جوادین (ع) و نصب پرچم‌های سیاه بر فراز این دو گنبد، در صحن حرم مطهر امام موسی کاظم (ع) برگزار شد.

براساس این گزارش، پرچم گنبد مرقد مطهر امام موسی کاظم و امام جواد (ع) به نشانه عزا و در آستانه ۲۵ رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، طی مراسمی تعویض و پرچم‌های سیاه بر فراز گنبد مرقد مطهر این دو امام همام نصب شد.

در مراسم نصب «جمال الدباغ» تولیت آستان مقدس کاظمین به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: گرامیداشت سالروز شهادت امام هفتم شیعیان درس‌ها و عبرت‌هایی را به ما یادآور می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها مقابله حق با باطل و مواجهه پیروان حق با برابر پیروان شیطان است.

وی افزود: مرور تاریخ زندگی امام موسی کاظم (ع) و شهادت این امام همام به ما می‌آموزد که نباید در برابر ظلم و ظالم تسلیم شد و حمایت و یاری ما از این امام تنها با تمسک جستن به قرآن و عترت و مقابله با ظلم و ظالمان امکان پذیر است.

الدباغ با اشاره به جنگ مردم عراق علیه تکفیری‌های داعشی تصریح کرد: جنگ فرزندان این سرزمین علیه داعش‌‌ همان مقابله مطلوب با ظلم، تروریسم و مبارزه با تفرقه و ادای اصل اسلامی جهاد است.

گفتنی است، در مراسم تعویض پرچم گنبد امامین جوادین (ع) تعداد زیادی از شخصیت‌های دینی، اجتماعی و دولتی عراق و همچنین خادمان حرم مطهر حضور داشتند.

  • ۹۵/۰۲/۱۲
  • خدام السیدة زینب

بغداد

عراق

عزادار

کاظمین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون