مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

پیشروی ارتش عراق برای بازپس گیری شهر هیت + تصاویر

نیروهای ارتش و مردمی عراق در ادامه پیشروی آزادسازی شهر هیت از دست داعش بخش هایی از جنوب این شهر را پاکسازی کردند.

  به گزارش ـ مدافعان حرم ـ منابع خبری عراق با اشاره به پیشروی های ارتش عراق برای بازپس گیری شهر هیت در استان الانبار از گروه تروریستی داعش گفتند نیروهای عراقی بخش هایی از جنوب این شهر را که در ۷۰ کیلومتری غرب الرمادی مرکز استان الانبار قرار دارد از چنگال داعش آزاد کردند.

در این عملیات تعدادی از خودروهای گروه تکفیری تروریستی داعش توسط ارتش عراق منهدم شد و کانال هایی که به طول چند کیلومتر توسط داعش ایجاد شده بود پاکسازی شد. گروه داعش در این منطقه همچنین با استقرار بلوک های سیمانی خطوطی را به عنوان خطوط دفاعی برای خود در  ایجاد کرده بود که توسط نیروهای عراقی و نیروهای قبایلی تخریب شدند.

در عملیات آزادسازی شهر هیت گروه داعش بعد از فرار از مقرهای خود مقادیر قابل توجهی  تسلیحات و مهمات جنگی برجا گذاشته است که در میان آنها تعداد زیادی آرپی جی و مواد منفجره و مین های جاده ای مشاهده می شود.

آن چه در مقرهای گروه داعش کشف شده و توجه ها را جلب می کند تجهیزات پیشرفته مخابراتی و ارتباطات ماهواره ای است و فرماندهان عراقی هم از کشف این تجهیزات پیشرفته مخابراتی و تسلیحات گسترده در مقرهای این گروه در اطراف شهر هیت متعجب شده اند.

فرماندهان عراقی در شهر هیت اعلام کردند علاوه بر تجهیزات پیشرفته مخابراتی در مقرهای داعش در این منطقه سلاح های ممنوعه بین المللی هم از گروه داعش برجا مانده است.

هیت در استان الانبار عراق شهری راهبردی برای ارتش این کشور محسوب می شود. بازپس گیری این شهر از تروریست های داعش باعث خواهد شد که مسیرهای ارتباطی و ارسال تجهیزات برای تروریست های داعش در استان الانبار و سوریه قطع شود. فرماندهان عراقی می گویند بازپس گیری این منطقه زمینه را برای ورود به دیگر مناطق شمال غرب الانبار و همچنین زمینه را برای آزادسازی شهر الفلوجه فراهم خواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون