مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

آزادی ۱۵۰۰ نفر از زندان زیرزمینی داعش در شهر هیت

نیروهای امنیتی عراق در عملیات آزادسازی هیت از داعش، یک زندان بزرگ را کشف کردند وهزار و ۵۰۰ نفر حبس شده را از این زندان آزاد کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نیروهای عراقی یک هزارو ۵۰۰ نفر از اهالی شهر هیت الانبار در غرب عراق را که توسط داعش در زندانی زیر زمینی نگهداری می شدند، آزاد کردند.

براساس این گزارش، نیروهای عراقی توانستند کنترل بخشی از شهر هیت در حاشیه رود فرات میان دو شهر الرمادی و حدیثه را در غرب عراق به دست بگیرند.

سرهنگ «فاضل النمراوی» گفت: نیروهای عراقی در جریان عملیات آزاد سازی و پاکسازی شهر هیت از دست تروریست های داعش توانستند یک زندان بزرگ در زیر زمین این شهر را کشف کنند که یک هزارو ۵۰۰ نفر از اهالی این شهر توسط داعش در آن زندانی شده بودند.

«مال الله العبیدی» یکی از مسئولان محلی الانبار گفت: شمار زندانیان داخل این زندان بالغ بر یک هزارو ۵۰۰ نفر بود که بیشتر آنها از اهالی شهر هیت بودند.

«مهند العبیدی» فرماندار هیت نیز بدون ذکر آمار و ارقام زندانیان آزاد شده گفت: نیروهای عراقی یک زندان بزرگ را در شهر هیت کشف کردند.

نیروهای عراقی کنترل کامل الرمادی یکی از بزرگترین شهرهای استان الانبار را در عملیات نظامی پایان سال گذشته به دست گرفتند.

هنوز شهر هیت به طور کامل باز پس گیری نشده و سه شهر اصلی استان مرزی الانبار در مرز مشترک سوریه و اردن شامل الفلوجه، الرطبه و القائم همچنان تحت اشغال داعش قرار دارد.

نیروهای مبارزه با تروریسم عراق روز گذشته ۳۰ تروریست داعش را در عملیات آزاد سازی شهر هیت در غرب استان الانبار به هلاکت رساندند و در این عملیات شش نفر از نیروهای عراقی نیز زخمی شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون