مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

"سید مقتدی صدر" وارد منطقه سبز شد! / تعرض به متحصنین، تعرض به من است

مقتدی الصدر پس از سخنانی در بین هوادارن متحصن خود، وارد منطقه امنیتی الخضراء شد./ حرکت ما مسالمت آمیز است و هر کدام از متحصنین که خشونت ورزد، از من و از عراق نیست.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ معاون جهادی «سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر در عراق از احتمال تمدید تحصن در برابر منطقه "الخضراء" بغداد خبر داد.

«کاظم العیساوی» در کنفرانس مطبوعاتی در یکی از چادرهای تحصن در برابر این منطقه گفت: پیش بینی می شود که درسایه صبر و بردباری و انضباط تحصن کنندگان، مهلت تحصن تمدید شود.

خود سید مقتدی الصدر دیروز از محل استقرار تحصن کنندگان در مرکز بغداد دیدن کرد. وی بعدازظهر امروز هم به همراه یک گروه از اطرفیان حزبی خود در بین تحصن کنندگان حاضر شد و برای آنان سخنرانی کرد و به آنان گفت که به همراه چند تن از اطرافیانش وارد منطقه سبز خواهد شد.

صدری ها از مدتی پیش اعتراضات وسیع خود به دولت را آغاز کرده اند و اینک این اعتراضات را به تحصن کشانده اند.

برخی ناظران، سید مقتدی الصدر را به دنبال ایجاد انقلابی دیگر در عراق می دانند!

"سید مقتدی صدر" وارد منطقه سبز شد

سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر به همراه چند تن از سیاستمداران حزب خود دقایقی پیش (حدود غروب یکشنبه 8 فروردین 1395 به وقت تهران) از اولین پست بازرسی منطقه الخضراء عبور کرد و وارد این منطقه شد.

در میان اطرافیان سید مقتدی الصدر «حاکم الزاملی» رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق نیز حضور دارد.

وی عصر امروز به تحصن کنندگان مقابل منطقه امنیتی گفته بود که قصد دارد داخل منطقه سبز امنیتی همراه اطرافیان حزبی خود تحصن کند و از آنان خواست که خیمه های خود را ترک نکنند و همراه او وارد منطقه الخضراء نشوند.

سید مقتدی در این سخنان تأکید کرد: حرکت ما تا آخر مسالمت آمیز خواهد بود. تکرار می کنم که  حرکت ما تا آخر مسالمت آمیز خواهد بود و هر کدام از متحصنین که خشونت ورزد، از جریان صدر و از عراق نیست. 

وی همچنین با تشکر از نیروهای امنیتی در همکاری با متحصنان، گفت: تعرض به تحصن کنندگان، تعرض به من است!

منطقه الخضراء (سبز) منطقه حفاظت شده پایتخت است که دفاتر دولتی و نهادهای رسمی عراق و سفارتخانه های خارجی در آن قرار دارد. این منطقه وسیع در دو سوی دجله در مرکز پایتخت قرر دارد و جمله پارلمان، نخست وزیری و سفارت خانه های آمریکا و انگلیس در آن قرار دارد.

سید مقتدی صدر از دو هفته پیش طرفدارانش را برای یک تحصن نامحدود در پشت دیوارهای این منطقه فراخوانده و هدف خود را تسریع در اصلاحات واقعی و تشکیل دولت تکنوکرات و مبارزه با فساد عنوان کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون