مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

وزیر کشور: داعش با ایجاد رعب و وحشت ثبات کشورهای اسلامی را به خطر انداخته است

وزیر کشور گفت: برای تقویت جبهه مقاومت اجلاس سه جانبه ایران، عراق و سوریه بزودی در بغداد برگزار می شود.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ در دیدار محمد الشعار وزیر کشور جمهوری عربی سوریه با دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور یادداشت تفاهم همکاری بین دوکشور در زمینه مبارزه با خشونت، افراطی گری و تروریسم، مهاجرت های غیر قانونی،مواد مخدر و جرائم سازمان یافته به امضا رسید.

در مراسم امضاء این یادداشت تفاهم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور با تاکید بر تعمیق روابط راهبردی دو کشور ایران و سوریه و ضرورت هماهنگی دو کشور در مبارزه جدی و پیگیر با پدیده تروریسم گفت: برای تقویت جبهه مقاومت اجلاس سه جانبه ایران، عراق و سوریه بزودی در بغداد برگزار می شود.

دکتر رحمانی فضلی گفت: موضوع اصلی تفاهم نامه همکاری بین دو کشور؛ مبارزه علیه تروریسم بویژه داعش است که با توسل به خشونت و ایجاد رعب و وحشت وهمکاری با غرب و دشمنانِ ملت های مسلمان؛ وحدت، انسجام و ثبات کشورهای اسلامی را به خطر انداخته است.

وزیر کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت از دولتها و ملتهای حاضر در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی را وظیفه خود دانسته است و برای مقابله با دشمنان از جمله گروه تروریستی داعش نیازمند تقویت همکاری های سیاسی و اقتصادی با این کشورها بویژه عراق و سوریه هستیم.

سرلشکر محمد الشعار وزیر کشور جمهوری عربی سوریه هم در مراسم امضای یادداشت تفاهم همکاری دو کشور جمهوری عربی سوریه و جمهوری اسلامی ایران گفت: تروریسم برای همه کشورهای منطقه و جهان خطرناک است و برای مقابله با این پدیده هماهنگی راهبردی بین ایران و سوریه وجود دارد.

وزیر کشور سوریه درباره مذاکره دوجانبه با دکتر رحمانی فضلی همتای ایرانی خود گفت: در این دیدار راههای تقویت همکاری را در بالاترین سطوح بین دو کشور بررسی کردیم و معتقدیم ایران در راس هم پیمانان سوریه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون