مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بازدید نخست وزیر عراق از مناطق آزاد شده غرب سامراء + عکس

نخست وزیر عراق پس از ورود به شهر سامراء از آخرین جزئیات مربوط به عملیات نظامی غرب سامراء مطلع و از مناطق تازه آزاد شده بازدید کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ فرمانده کل نیروهای مسلح عراق و نخست وزیر این کشور، از یگان های نظامی در محور «اللاین» در منطقه «شریف عباس» در غرب شهر سامراء بازدید کرد.

«حیدر العبادی» در این منطقه با فرماندهان نظامی و مسئولان محلی برای اطلاع از تحولات عملیات نظامی در غرب استان صلاح الدین دیدار و گفتگو کرد.

از سوی دیگر معاون شورای فرماندهی گروه‌های داوطلب مردمی عراق تاکید کرد که جنگنده های ائتلاف بین المللی در عملیات آزادسازی جزیره سامراء مشارکت نکردند.

«ابومهدی المهندس» در گفتگوی مطبوعاتی در صلاح الدین گفت: مساحتی که در صحرای سامراء پشت سرگذاشتیم بالغ بر حدود ۵۰۰۰ کیلومتر بود. و عملیات آزادسازی در بیش از ده محور آغاز شد.

به نوشته السومریه نیوز، وی افزود: نیروهای امنیتی اعم از ارتش عراق و پلیس فدرال و نیروهای داوطلب مردمی در عملیاتی که هیچ یک از جنگنده های ائتلاف آمریکائی در آن مشارکت نداشتند، شرکت کردند و توانستند شمار زیادی از عناصر داعش را به قتل برسانند.

المهندس خاطرنشان کرد که نیروهای امنیتی همچنین به محور الثرثار رسیدند و اینک برای آزادی منطقه از دست داعش آماده می شوند. الثرثار منطقه ای راهبردی است؛ زیرا حلقه وصل میان الانبار و صلاح الدین به شمار می‌آید.

گفتنی است که جزیره سامراء، خط لاین، سید غریب و الرمیلات تا ناظم الثرثار با ماهیت زراعی خود از دیگر مناطق متمایز می شوند و گروه داعش از ماهیت جغرافیایی آن ها برای پنهان شدن و نفوذ به دیگر مناطق و تاسیس خطوط امدادرسانی بهره برداری کرد و چه بسیار نیروهای امنیتی اعلام می کنند که عناصری از داعش را در این مناطق دستگیر کردند و سرگرم درگیری های شدید با داعشی ها در این مناطق هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون