مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

اهداء ۱۱ آمبولانس به سازمان بسیج مردمی عراق

آستان مقدس علوی ۱۱ آمبولانس به سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اهاداء نمود تا برخی از نیاز های پزشکی این سازمان در میادین نبرد، از این طریق مرتفع گردد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ آستان مقدس حضرت امیرالمومنین (علیه السلام)، در ادامه کمک های خود به سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی)، تعداد ۱۱ آمبولانس مجهز به این سازمان اهداء نمود.

هدف از اهداء این آمبولانس ها، بر طرف نمودن بخشی از نیازهای پزشکی رزمندگان این سازمان در میادین نبرد علیه تروریست های داعش عنوان شده است.

سازمان بسیج مردمی عراق که به دستور مرجعیت این کشور و به طور مشخص، حضرت آیت الله العظمی سیستانی پایه گذاری شد، نقس گسترده و موفقیت آمیزی در مدت اندکی که از تاسیس آن می گذرد، در پیروزی علیه داعش در این کشور ایفاء کرده است و مورد احترام اغلب مردم و قبایل عراق، اعم از شیعه و سنی می باشد.

همچنین این سازمان روابط نزدیکی با آستان مقدسه علوی و حسینی در نجف اشرف و کربلای معلی دارد و تاکنون کمک های نقدی و غیر نقدی قابل توجهی از سوی این دو آستان مقدسه دریافت نموده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون