مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

حمایت مردم بحرین از آیت الله سیستانی + عکس

در پی اظهارات سخیف وزیر امور خارجه بحرین در مورد حضرت آیت الله سیستانی، شیعیان این کشور، روز گذشته به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از این مرجع عالیقدر اعلام کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ شیعیان بحرینی روز گذشته به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله العظمی سیستانی ابراز داشتند.

این تظاهرات در پس اظهارات سخیف وزیر امور خارجه این کشور در رابطه با این مرجع بزرگ جهان اسلام صورت پذیرفت.

تظاهرکنندگان این اظهارات را اهانت آمیز و متخاصمانه خواندند.

چند روز پیش و در پی چند انفجار در مساجد اهل سنت شهر المقدادیه عراق، «خالد بن احمد آل خلیفه»، بدون هیچ سند و مدرکی این اقدامات تفرقه اگیز را به سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) نسبت داد و در پستی در یکی از شبکه های مجازی مدعی شد: این اقدامات از سوی سازمان بسیج مردمی عراق هدایت و انجام شده است و با این حساب چه فرقی میان آنان و داعش وجود دارد.

وی در قسمت دیگری از پست خود، در اظهاراتی خطاب با کنایه به آیت الله سیساتی گفته بود: کسانی که فتوا به تشکیل چنین سازمانی داده اند، باید هرچه زودتر فتوا به انحلال آن دهند تا جهان اسلام از شر آنها خلاص شود.

این در حالی است که به محض وقوع این انفجار ها و حملات تروریستی در مساجد اهل سنت در شهر المقدادیه، دفتر آیت الله سیستانی با انتشار پیامی آن را محکوم کرده و خواستار توقف چنین اقداماتی شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون