مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
آیت الله امامی کاشانی:

حمله کنندگان به سفارت عربستان نفوذی ها بودند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حمله کنندگان به سفارت عربستان در ایران از نفوذی ها بودند، گفت: شواهدی نشان می‌دهد که حمله کنندگان دو گروه بودند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به جنایاتی که علیه مسلمانان در کشورهای مختلف صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این جنایات سه رکن دارد که رکن اول آن برنامه ریزی‌های رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: رکن دیگر این جنایات، حمایت های آمریکا و رکن سوم آن سرمایه ای است که عربستان سعودی خرج می‌کند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگر از خطبه های خود هجوم به سفارت عربستان در ایران را محکوم کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز حمله به سفارت ها را جایز نمی دانند، همچنان که در حمله به سفارت انگلیس فرمودند: «این حمله هم جرم است، هم خیانت».

آیت‌الله امامی کاشانی با بیان اینکه حمله به سفارت عربستان توسط نفوذی‌ها صورت گرفت، تصریح کرد: شواهدی نشان می‌دهد که حمله‌کنندگان دو گروه بودند. یک گروه پشت کار این ماجرا قرار داشتند و هدایت می‌کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان با مدیریت حمله به سفارت باعث شدند که توپ از زمین طرف مقابل در زمین ما قرار بگیرد و عربستان دست بالا را بگیرد و قطع ارتباط کند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: امام صادق(ع) فرمودند که «با احمق رفاقت نکنید. احمق می‌خواهد به تو نفع برساند، اما ضرر می‌رساند».

آیت الله امامی کاشانی با بیان اینکه مردم باید بدانند که چگونه حرکت کنند، اظهار کرد: برخی نباید با رفتارشان به فرمایشات رهبری خیانت کنند، لذا کسانی که حمله کردند، مجرم هستند و هم مجلس شورای اسلامی و دولت محترم این موضوع را محکوم کردند و قوه قضائیه نیز آن را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران در دنیا شناخته شده است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با کیان، عظمت و قدرتی که در دنیا دارد، شناخته شده است و ما امروز شاهد ارتقاء علمی، فناوری و انسجام اجتماعی در کشور هستیم، لذا برخی با اینگونه اعمال می خواهند به چهره اسلام آسیب وارد کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون