مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دیدار مفتی اهل سنت عراق با رزمندگان سنی الحشد الشعبی + عکس

مفتی اعظم اهل سنت عراق روز گذشته، با رزمندگان اهل سنت سازمان بسیج مردمی در بغداد دیدار کرد و از موفقیت های میدانی این سازمان مردمی قدردانی و تشکر نمود.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ مفتی اعظم اهل سنت عراق روز گذشته در بغداد با رزمندگان اهل سنت الحشد الشعبی عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که جمع کثیری از رزمندگان اهل سنت سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) حضور داشند، «شیخ مهدی الصمیدعی» با قدردانی از این سازمان مردمی، پیشروی های میدانی آنان را چشمگیر خواند و از آنان تشکر نمود.

رئیس هیئت فتاوای اهل سنت و جماعت عراق تاکنون مواضع قاطع و محکمی در قبال فعالیت های داعش برگزیده و به ترغیب اهل سنت عراق برای مقابله با فتنه این گروه تروریستی تکفیری پرداخته است.

وی همچنین تلاش زیادی در جهت لغو حکم اعدام شهید «شیخ نمر باقر النمر» نمود که متاسفانه بی نتیجه ماند و سرانجام این شیخ مجاهد، به دست عوامل مزدور آل سعود، اعدام گردید و به شهادت رسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون