مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
آیت الله واعظ طبسی:

دادگاه های بین المللی پیگیر شهادت شیخ نمر باشند

تولیت آستان قدس رضوی این حرکت مذبوحانه آل سعود را محکوم وخواهان رسیدگی به این جنایت هولناک آل سعود از سوی دادگاه‌های بین‌المللی شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شیخ نمر باقرالنمر، روحانی عالی رتبه شیعیان عربستان، رسیدگی به این جنایت هولناک آل سعود در دادگاه‌های بین‌المللی را خواستار شد.

متن پیام «آیت الله واعظ طبسی» به این شرح است:

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا

شهادت مجاهد نستوه، عالم عامل و روحانی عالی رتبه شیعیان عربستان آیت‌الله شیخ نمر باقرالنمر توسط عمال مزدور و سفاک وهابیت سعودی قاطبه مسلمانان جهان را داغدار و متاثر نمود.

شیخ نمر مجاهدی وارسته از تبار آزادگان بود که به جرم محبت اهل بیت رسول الله(ص) و تلاش برای احیای حقایق فراموش شده انسانی و اسلامی بیش از دو سال است که در زندان خصومت و جهالت وهابیت ملعون در اسارت و شکنجه به سر می‌برد، صبح دیروز به همراه چند تن از ارادتمندان و حقیقت‌جویان با حکم مفتی دجال صفت سعودی اعدام گردیدند.

این اقدام خباثت‌بار که بی‌شک به تحریک ایادی استکبار و صهیونیست برای تشدید اختلافات درون دینی امت اسلامی و تفرقه میان شیعیان و اهل سنت رخ داده است، بر هوشیاری مسلمین جهان خواهد افزود و به فضل‌الهی و حرمت و قداست خون پاک شهدا روح وحدت و حقیقت طلبی را بیش از پیش در میان جوامع مسلمان خواهد دمید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه مؤلمه به محضر حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه)‌ و نایب بر حق ایشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(دامت برکاته) و مراجع عظام تقلید وعموم امت مسلمان در اقصی نقاط جهان این حرکت مذبوحانه را محکوم وخواهان رسیدگی به این جنایت هولناک آل سعود از سوی دادگاه‌های بین‌المللی هستم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون