مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

اتحاد مردم "شیعه" و "سنی" و "مسیحی" عراق در محکومیت اعدام شیخ النمر

مسیحیان عراق ضمن محکوم کردن اقدام رژیم آل سعودی در اعدام روحانی مسلمان عربستانی خواستار توقف حمایت این رژیم از تروریست ها شدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ اقشار مختلف مردم عراق صبح امروز یکشنبه 13 دی ماه 1394 در اعتراض به اعدام شیخ النمر به خیابان ها آمدند و انزجار خود را نسبت به سیاست های وحشیانه رژیم آل سعود اعلام کردند.

صده ها تن از مردم "کربلا" و نمایندگان این استان ضمن ابراز انزجار به اعدام "باقر نمر النمر" مجتهد شیعی عربستانی به خیابان ها آمدند و علیه رژیم آل سعود شعار دادند.

اهالی استان "واسط" عراق نیز در اعتراض به اقدام غیر انسانی آل سعود خواستار بسته شدن دوباره سفارت عربستان سعودی در بغداد شدند. آنان در تظاهرات امروز خود مقابل شواری استانداری خواستار بسته شدن سفارتی شدند که بتازگی در بغداد مفتوح شده است.

همچنین جنبش مسیحی "کتائب بابلیون" عراق اقدام رژیم آل سعود در اعدام روحانی برجسته شیعان عربستان را محکوم کردند و خواستار توقف حمایت آل سعود از تروریست ها شدند.

«"ریان الکلدانی» دبیرکل جنبش کتائب بابلیون در بیانیه ای اعلام کرد: در شرایط بحرانی و توطئه فرقه ای، منطقه ای و داخلی زندگی می کنیم. ما از اعدام نمر النمر شیخ مظلوم که قربانی آزادی عقیده شد متاثر شدیم.

وی افزود: رژیم آل سعودی با اعدام این روحانی، وحشی گری خود را ثابت کرد و به پیش پا افتاده ترین حقوق انسان در جهان احترام نگذاشت و آزادی، منشور بشر دوستانه و تمام ارزش های آسمانی را نقض کرد. ما مسیحیان عراق این جنایت را که اعلام جنگ به برادران مسلمانمان است محکوم می کنیم و خواستار دخالت فوری جامعه بین الملی برای توقف جنایت آل سعودی و توقف حمایت های آنان از تروریست هستیم.

لازم به ذکر است مقامات بلند پایه عراق نیز شهادت باقر النمر را محکوم کردند. «حیدر العبادی»، نخست‌وزیر عراق نیز در بیانیه‌ای اعدام شیخ نمر باقر النمر، مجتهد شیعی عربستانی را محکوم کرد. وی اعدام این روحانی مبارز را اقدامی ننگین برشمرده و از دولت عراق خواست مانع گشایش سفارت عربستان در بغداد شود.

در همین دارالفتوای اهل سنت عراق اقدام مقامات سعودی در اعدام شیخ نمر باقر النمر را محکوم کرده و این رژیم را مسئول فتنه انگیزی دانست.

همچین «سید مقتدا صدر» رهبر جریان صدر عراق در واکنش به اعدام شیخ نمر باقر النمر، خواستار برپایی تظاهرات خشم و اعتراض در کشورهای اسلامی شد و از دولت عراق خواست سفارت عربستان در بغداد را تعطیل کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون