مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

مسلمانان شیعه و سنی انتقام خون شیخ نمر را خواهند گرفت

سردار نقدی گفت: مسلمانان شیعه و سنی انتقام خون شیخ نمر را خصوصا از مسببان اصلی آن یعنی انگلستان، امریکا و اسرائیل خواهند گرفت.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در پنجمین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در مجموعه ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، طی سخنانی با بیان تسلیت و تبریک شهادت شیخ نمر اظهار داشت: جرم شیخ نمر امر به معروف و نهی از منکر بود و گفت چرا باید در یک کشوری با ادعای حکومت اسلامی، یک خانواده از همه چیز برخوردار و مابقی مردم فقیر باشند؛ او به این جرم توسط رژیم سعودی مستحق مرگ شناخته شد.

سردار «محمد رضا نقدی» گفت: رژیم منحوس و نجس سعودی از ابتدای تاسیس خود به دست انگلستان خبیث، هیچ چیز جز کشتار مسلمانان نداشته است.

وی تاکید کرد: مسلمانان شیعه و سنی انتقام خون شیخ نمر را خصوصا از مسببان اصلی آن یعنی انگلستان، امریکا و اسرائیل خواهند گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: کجاست آن حقوق بشری که برای یک قاتل تروریست و یک فاسق قاچاقچی مواد مخدر بیانیه و قطع نامه می‌دهد و در اینجا یک مظلوم بی‌گناه به خاطر یک حرف به شهادت می‌رسد سکوت مرگ بار اتخاذ می‌کنند؛ مرگ بر حقوق بشرتان.

سردار نقدی تصریح کرد: این واقعیت امروز دنیاست که یک عده زورگو چون اسلحه به دست دارند به خودشان اجازه همه کار می‌دهند و هرجا مردمی بخواهد روی پای خودشان بایستند محکوم به تجاوز، تحریم، ترور و محصره هستند هیچ کس حق نفس کشیدن ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون