مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

شهادت سه شیعه دیگر در اعدام های امروز آل سعود/ زندانیان مظلوم در کنار تروریست های القاعده!

رژیم آل سعود، نام چهار زندانی سیاسی شیعه را در فهرست متهمانی از شبکه تروریستی القاعده قرار داد تا اینگونه القاء کند که این افراد نیز تروریست بوده اند!

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ صبح امروز 12 دی 1394 در حالی خبر شهادت «شیخ نمر باقر النمر» و 46 نفر دیگر در خبرگزاری های جهان منتشر شد که شهادت سه شیعه مظلوم دیگر، تحت الشعاع خبر شهادت شیخ نمر قرار گرفت.

علاوه بر شهید شیخ نمر، نام سه شیعه عربستانی «محمد الشیوخ»، «علی سعید آل ربح» و «محمد علی صویمل» نیز در فهرست افرادی که امروز به جوخه اعدام سپرده شدند دیده می شود.

نهادهای حقوق بشری پیش از این اعلام کرده بودند که تمامی اتهامات مطرح شده بر ضد علی سعید آل ربح و محمد فیصل الشیوخ با سن و سال آن ها تناسب ندارد. آل ربح در ۱۷ سالگی و در حالی که آخرین سال تحصیل در دبیرستان را می گذراند، بازداشت شد. الشیوخ نیز هنگام دستگیری تنها ۲۰ سال سن داشت.

عجیب تر اینکه رژیم ستمگر آل سعود، نام این چهار زندانی سیاسی را در فهرست مذکور در کنار متهمانی از شبکه تروریستی القاعده قرار داد تا اینگونه القاء کند که این افراد نیز تروریست بوده اند!

آیا یک دانش آموز دبیرستان که در شهر خود بازداشت شده است می تواند همانند اعضای القاعده تروریست باشد؟!

در این میان، خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که «محمد بن فیصل بن محمد الشیوخ» را دارای ملیت بحرینی معرفی می کند. بنا بر این خبر، وی که همزمان با انقلاب مسالمت آمیز 14 فوریه مردم بحرین علیه رژیم آل خلیفه، به عربستان منتقل شده بود، صبح امروز به دست رژیم جنایتکار سعودی اعدام شد.

اما به نظر می رسد که این خبر صحیح نباشد و شهید محمد الشیوخ نیز اهل منطقه شیعه نشین قطیف عربستان است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون