مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

امام جمعه نجف: اعدام شیخ نمر سبب تسریع در سرنگونی آل سعود می شود

امام جمعه نجف، اعدام آیت الله نمر را جنایتی در حق بشریت خواند و تأکید کرد که این اقدام به تسریع درسرنگونی آل‎سعود می‎انجامد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف امروز طی پیامی اعدام آیت الله شیخ باقر النمر از علمای عربستان را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: اعدام این عالم مجاهد بزرگ جنایتی در حق یک فرد نبود بلکه جنایتی در حق بشریت است. ما به خوبی از پشت پرده این اقدام طایفه گرانه به خوبی آگاه هستیم.

حجت الاسلام قبانچی، اعدام آیت الله نمر را به همه شیعیان به ویژه پیروان اهل بیت (ع) در عربستان تسلیت گفت و افزود: ما به خوبی از اختلاف‎های داخلی در باند آل سعود آگاه هستیم و این حکومت به زودی سقوط خواهد کرد.

امام جمعه نجف اعدام آیت الله نمر را موجب تسریع در سرنگونی حکومت عربستان دانست و ادامه داد: خون شهدا پایمال نخواهد شد و خداوند به زودی از ظالمان انتقام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: شیخ نمر در بهشت جاودان رستگار شد و خانواده وی نیز در عزت ابدی قرار گرفت.

حجت الاسلام قبانچی خاطر نشان کرد: امتی که چنین شهیدانی را تقدیم می کند هیچگاه مرگ و ذلت نخواهد پذیرفت زیرا خداوند جان و مال مومنان را در مقابل اعطای بهشت از آنان خریده است.

در بخش پایانی پیام آمده است: خداوندا این خون های پاک را به بهترین وجه قبول کن و به خانواده و مردم و امت اسلامی صبر و پیروزی عاجل عنایتکند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون