مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

کنفرانس خبری سرپرست یگان رزمی العباس(ع) + تصاویر

سرپرست یگان رزمی العباس (ع) " لشکر العباس " در خصوص اوضاع امنیتی استان کربلا گفت: استان کربلا با طوق آهنین نیروهای ارتش، پلیس، وزارت دفاع و نیروهای داوطلب مردمی " الحشد الشعبی " محافظت شده و شکستن این طوق امنیتی غیرممکن است.


به گزارش ـ مدافعان حرم ـ «میثم الزیدی» سرپرست یگان رزمی العباس(ع) در کنفرانس خبری که با اصحاب رسانه در محل مجتمع العلقمی برگزار نمود گفت: هر ماه ۴۰ هزار نیروی داوطلب در مراکز آموزشی این یگان در استان‌های مختلف عراق آموزش نظامی دریافت می‌کنند.

وی افزود: اولین مرکز آموزشی این یگان در کربلا افتتاح گردید و امروز یگان رزمی العباس(ع) ۴۸ مرکز آموزشی در استان‌های مختلف عراق دارد که در آینده نزدیک شمار این مراکز به ۶۰ مرکز خواهد رسید.

الزیدی از آغار بکار مراکز آموزشی در استان الناصریه، السماوه، بابل و دیاله طی دو روز آینده خبر داد.

وی از هماهنگی با حکومت محلی کربلا و ارتش و پلیس برای تهیه برنامه آموزشی و آموزش این نیروها در همه استانهای عراق خبر داد.

سرپرست یگان رزمی العباس(ع) آغاز عملیات آموزش نیروهای داوطلب با این حجم بالا را در راستای دستور مرجعیت مبنی بر ضرورت داشتن آموزش نظامی برای تمامی مردم عراق و بهره گیری از تعطیلات تابستان برای آموزش دانش آموزان توصیف نمود.

الزیدی در پاسخ به سؤالی در خصوص اوضاع امنیتی استان کربلا گفت: استان کربلا با طوق آهنین نیروهای ارتش، پلیس، وزارت دفاع و نیروهای داوطلب مردمی محافظت شده و شکستن این طوق امنیتی غیرممکن است.

وی در خصوص فعالیت یگان رزمی العباس(ع) گفت: این یگان وابسته به آستان حرم حضرت عباس(ع) بوده و با هماهنگی وزارت دفاع فعالیت می‌نماید. حوزه فعالیت‌های این یگان را وزارت دفاع مشخص می‌نماید.

سرپرست یگان رزمی العباس(ع) تصریح کرد: یگان در آمادگی لازم برای اجرای فرامین فرماندهان ارشد بوده و فعالیت‌های خود را با سایر گروه های داوطلب بعنوان بخشی از یک پروژه ملی میهنی هماهنگ می‌نماید.

نظرات (۳)

سلام علیکم بنده یک ایرانی هستم میخواستم بدونم اگه به این مراکز اموزشی برای اموزش مراجعه کنم مرا پذیرش خواهند کرد؟خدا قؤت
پاسخ:
مراکز بصره و نجف و کربلا از مهم ترین مراکز هست
به سختی قبول می کنند
ولی با رفتن به نجف به مراتب بهتر و راحت تر قبول می کنند
ببخشید این راهم بگم زبان عربی هم بلدم
پاسخ:
باید زبان عربی شعبی " مردمی " را بلد باشید
شرمنده مزاحم اوقات شریفتون میشم پی در پی.پس در نجف به مرکز اموزش یگان رزنی العباس مراجعه کنم بهتره؟ممنون
پاسخ:
در نجف به دفتر سپاه بدر مراجعه کنید
ولی به دفاتر فرقة العباس و کتائب حزب الله هم می تونید برید ولی سخت قبول می کنند
در سپاه بدر . ایرانی بیشتر هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون