مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
رهبر گروه تروریستی النصرة:

دشمن ما حزب الله و بشار اسد است

فرمانده گروه تروریستی جبهة النصرة که در گفتگوی تلویزیونی شرکت داشت، با نفی استقلال این گروه تروریستی از القاعده، دشمن حال حاضر خود را حزب الله لبنان و بشار اسد معرفی کرد.

به گزارش - مدافعان حرم ـ رهبر گروه تروریستی جبهة النصرة، که در گفتگوی تلویزیونی شرکت کرده بود از نقش و فعالیت این گروه تروریستی تحت حمایت القاعده دفاع کرد.

«ابو محمد الجولانی» که چهره اش سانسور شده بود، ارتش آزاد سوریه را یک نهاد بسیار ضعیف و بدون کاربرد خواند که هیچ سازمان دهی واقعی ای در آن وجود ندارد.

وی در ادامه اظهاراتش با تاکید بر اینکه هنوز تحت حمایت القاعده هستند، گفت: چه گروه جبهة النصرة با القاعده باشد یا مستقل از آن، اصولی دارد که هیچگاه زیر پا نخواهد گذاشت.

فرمانده گروه تروریستی النصرة در تبیین اصول خود اظهار داشت: ما به دنبال اجرای شریعت هستیم و تمام تلاش خود را در این راستا خواهیم کرد.

الجولانی در پاسخ یکی از خبرنگاران که از او پرسیده بود، اگر جبهة النصرة هنوز تحت حمایت القاعده است، پس در تمام دنیا به فعالیت می پردازد؟ پاسخ داد: دشمن حال حاضر ما حزب الله و بشار اسد است و اگرچه القاعده عناصری در اقصی نقاط جهان برای انجام عملیات های انتحاری دارد، ولی ما تمرکز خود را بر سوریه گذارده ایم.

وی غرب را دوست خود خواند و اعلام کرد، به دستور «ایمن الظواهری» جنگجویان النصرة حق هیچ گونه اقدام نظامی در غرب را ندارند.

جبهة النصرة یکی از گروه های تروریستی مستقر در سوریه است که از ابتدای نبرد در سوریه، تعداد زیادی از مردم غیر نظامی و نیز سربازان ارتش این کشور را به قتل رسانده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون