مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

نیروهای الحشد الشعبی به پایگاه راهبردی تلعفر نزدیک شدند + فیلم

الحشد الشعبی عراق که وظیفه عملیات در محور غرب موصل را برعهده دارد امروز پیشروی مهمی داشته و به پایگاه هوایی شهر تلعفر نزدیک شد.

به گزارش ـ مدافعون ـ نیروهای الحشد الشعبی در راستای نبرد نهایی برای بیرون راندن داعش از آخرین مقرش در عراق به پیشروی‌های خود در محور غرب موصل ادامه داده و به پایگاه استراتژیک شهر تلعفر نزدیک شده‌اند.

شهر تلعفر و پایگاه نظامی آن در جاده بین المللی در غرب موصل واقع هستند و سیطره بر آن‌ها به معنای قطع کامل خطوط امدادرسانی داعش بین موصل و سوریه است.

«کریم علیوی» یکی از رهبران سازمان بدر عراق، از قوی ترین گروه های الحشد الشعبی گفت: ما اکنون تقریبا ۲۵ کیلومتر با پایگاه هوایی تلعفر فاصله داریم. پایگاه تلعفر اهمیت زیادی برای ما دارد.

وی گفت: این پایگاه هوایی مقری برای تمامی نیروهای حشد شعبی خواهد بود و به منزله نقطه آغازین این نیروها جهت محافظت از مرزهای سوریه و عراق است.

«جعفر الحسینی» سخنگوی گردان های حزب الله عراق نیز اعلام کرد که این پایگاه پس از آزادی به نیروهای امنیتی عراق تحویل داده می‌شود.

براساس طرح آزادی موصل نیروهای الحشد الشعبی آزادی محور غرب را برعهده دارند و وارد شهر موصل نمی‌شوند. تنها ارتش عراق وارد شهر خواهد شد. پیشروی ارتش عراق به سمت مرکز موصل به دلیل بمب‌گذاری‌ها، تک تیراندازهای داعش و حضور غیرنظامیان در شهر به کندی پیش می‌رود.

از سوی دیگر منابعی در لشکر هفتم ارتش عراق در استان الانبار اعلام کردند که گروهی از نیروهای گارد مرزی از پایگاه عین الاسد در شهر البغدادی خارج شده‌اند تا وظیفه محافظت از گذرگاه ولید در مرز با سوریه را برعهده بگیرند.

به گفته این منابع، این نیروها به دست مربیان ائتلاف آمریکا آموزش دیده و به سلاح و تجهیزات مجهز شده‌اند.

حیدر العبادی، نخست وزیر عراق روز سه شنبه اعلام کرد که هماهنگی میان دمشق و بغداد درباره کنترل مرزهای میان دو کشور وجود دارد.


دریافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون