مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
پوتین اعلام کرد:

جلوگیری از وقوع ۳۰ حمله تروریستی در سال ۲۰۱۵ در روسیه

رئیس جمهور روسیه از سرویس امنیتی این کشور به جهت از جلوگیری از ۳۰ اقدام تروریستی و دستگیر ۳۲۰ جاسوس در سال ۲۰۱۵ میلادی در این کشور، قدردانی کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رئیس جمهور روسیه روز گذشته (شنبه) طی سخنانی گفت: من می خواهم از تلاش های سرویس امنیتی (FSB) به جهت اقدامات پیشگیرانه ای که در سال جاری میلادی انجام داده اند تشکر و قدردانی کنم.

«ولادیمیر پوتین» در ادامه نطق خود اظهار داشت: سرویس امنیتی کشور مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و ماموران امنیتی، در سال جاری میلادی توانسته اند بیش از ۳۲۰ جاسوس را در سطح کشور شناسایی و دستگیر کنند و از وقوع بیش از ۳۰ اقدام تروریستی جلوگیری کنند.

وی در این سخنرانی به موضوع مهم منطقه، یعنی سوریه نیز اشاره و تاکید کرد که حضور نظامی این کشور در سوریه، به درخواست «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه و در جهت مبارزه با تروریست، صورت پذیرفته است.

پوتین یادآور شد که اقداماتی که این کشور در سوریه انجام داده است، تنها بکارگیری بخش کوچکی از نیروی نظامی روسیه بوده است و در صورت لزوم از تمام ظریفیت خود در جهت مقابله با داعش استفاده خواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون