مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

جنایت وحشتناک تروریست‌های تکفیری در روستای الزاره سوریه + عکس

تروریست‌های تکفیری با ارتکاب جنایتی دیگر علیه مردم یک روستا در شمال سوریه بار دیگر بر بی‌رحمی و قساوت و توحش مزدوران آل سعود و متحدانش و دروغ بودن ادعاهای آن‌ها مبنی بر حمایت از ملت سوریه مهر تایید زدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ گروه‌های تروریستی از جمله گروه جبهة النصرة، وابسته به القاعده روز گذشته به روستای الزاره در ۳۳ کیلومتری شمال شهر حمص مسلط شدند.

به گفته منابع محلی، حمله به این روستا در ساعت ۴ بامداد رخ داده است و تروریست‌ها پس از اشغال شماری از ساکنان از جمله چند کودک را به شهادت رساندند.

شاهدان می‌گویند برخی از اهالی این روستا که در مرز استان‌های حمص و حما قرار دارد، موفق به فرار شده‌اند، اما سرنوشت بقیۀ ساکنین نامعلوم است.

تکفیری‌ها دستکم ۱۱۵ نفر از مردم این روستا از جمله شماری زن و کودک را هم ربودند و به مناطق الرستن و حربنفسه منتقل کردند.

تکفیری‌ها در این جنایت دلخراش، شماری از مردان این روستای سوری را در مقابل دیدگان زنان و کودکانشان، سر بریدند.

طبق گزارشات منتشر شده تکفیری‌ها پس از اشغال روستای الزاره ۱۹ روستانشین علوی را به دلیل هم مسلک بودن با رئیس جمهوری این کشور، در خانه‌هایشان به شهادت رساند و بقیه را ربودند.

«رامی عبدالرحمن» رئیس گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه روز جمعه با تایید این خبر گفت: در جریان حمله به روستای الزاره در استان حما، اعضای القاعده به خانه‌های مردم حمله کردند و دستکم ۱۹ غیرنظامی، از جمله شش زن را کشتند.

تروریست‌های تکفیری با ارتکاب این جنایت وحشتناک علیه روستای الزاره بار دیگر بر بی‌رحمی و قساوت و توحش مزدوران آل سعود و متحدانش و دروغ بودن ادعاهای آن‌ها مبنی بر حمایت از ملت سوریه مهر تایید زدند.

شهرک الزاره در جنوب استان حماه قرار دارد و دریاچه الرستن مرزهای طبیعی و جداکننده با گروه‌های تروریستی متمرکز در الرستن را تشکیل می‌دهد.

تروریست‌هایی که مرتکب این جنایت هولناک شدند، عضو گروه‌های تروریستی جبهة النصرة، جماعه اهل السنه و اجناد حمص بوده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون