مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
سخنگوی پنتاگون خبر داد؛

توقف پرواز جگنده های ائتلاف بر فراز سوریه در پی استقرار سامانه S-400 روس

وارن، طی سخنانی از قطع حملات هوایی اتئلاف به اصطلاح ضد داعش بر فراز آسمان سوریه در پی استقرار سامانه پیشرفته موشکی S-400 روسیه خبر داد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ از زمان راه اندازی سامانه پیشرفته موشکی S-400 روسیه در مرزهای شمالی سوریه، جنگنده‌های آمریکا و ترکیه، حملات خود را متوقف کرده و هیچ پروازی بر فراز حریم هوایی سوریه انجام نداده‌اند.

سخنگوی تشکل موسوم به ائتلاف جهانی علیه داعش روز گذشته جمعه در سخنانی اظهار داشت: با وجود این سامانه موشکی، هیچ پروازی در منطقه صورت نخواهد پذیرفت.

«استیون وارن» در ادعایی مغرورانه گفت: ادامه و افزایش حملات هوایی یا توقف حملات هوایی ائتلاف غربی به مواضع تروریست‌ها، تاثیر مستقیم بر توقف و یا رشد قدرت گروه های تروریستی در منطقه خواهد گذاشت.

وی افزود: تاکنون هر جا به نیروهای ائتلاف نیاز بود، مقامات این تشکل، وقت زیادی را صرف کردند تا نسبت به اهداف گزارش شده اطمینان پیدا کنند و تاثیرگذاری این حملات بر مواضع تروریست ها را به حداکثر برسانند و در مقابل، تلفات بر شهروندان غیر نظامی را به کمترین حد خود تقلیل دهند(!).

سخنگوی پنتاگون خاطرنشان ساخت: حال با وجود کنار رفتن حملات هوایی ائتلاف غربی، قدرت گروه‌های تروریستی بیشتر شده و مردم بیشتری در معرض حملات قرار خواهند گرفت.

به گزارش مدافعان حرم، این اظهارات درحالی مطرح شد که تاکنون آمار مشخصی از تاثیرگذاری حملات هوایی ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا در بازپس‌گیری مواضع از تروریست‌ها دیده در دست نیست و در مقابل، ارتش سوریه با پشتیبانی کمیته‌های مردمی در حال پاکسازی کوچه به کوچه شهرهای این کشور هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون