مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات

۴۹ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هلاکت فرمانده ارشد گروه تروریستی "فیلق الشام" در سوریه + عکس

یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی "فیلق الشام" در استان حلب سوریه به هلاکت رسید.

به گزارش ـ مدافعون ـ خبر هلاکت یکی دیگر از فرماندهان گروه های تروریستی در سوریه اعلام شد.

"زهیر حربا" ملقب به "ابوطارق" از فرماندهان ارشد گروه تروریستی فیلق الشام در نبرد با نیروهای ارتش سوریه در منطقه "الملاح" در حومه شمالی شهر حلب به هلاکت رسید.

این تروریست برجسته پیش از شروع ناآرامی ها با درجه سرگردی در ارتش سوریه خدمت می کرد، اما پس از شروع درگیری ها در سوریه به گروه های مسلح پیوست و طی سال های اخیر اقدامات تروریستی زیادی را در سوریه انجام داد.

طی روزهای اخیر نزدیک به صد تن از عناصر گروه های تروریستی جبهه النصره، کتائب نورالدین زنکی، فیلق الشام و ... در نبردهای منطقه الملاح به دست نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیدند.

«فیلق الشام» یکی از گروه های تروریستی فعال در شمال سوریه به خصوص استان حلب است که هزاران تروریست در صفوف این گروه می جنگند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

کشته شدن دو خلبان روسی در تدمر سوریه + عکس

گروه تروریستی داعش یک بالگرد نظامیِ ارتش روسیه را در شهر تاریخی تدمر در استان حمصِ سوریه هدف قرار داد و دو خلبان آن کشته شدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یک فروند بالگرد ارتش سوریه که هدایت آنرا دو خلبان روسی برعهده داشتند سقوط کرد و دو خلبان آن کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد تروریست‌های گروه داعش یک فروند بالگرد این کشور را در تدمر هدف قرار دادند.

وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد «اوگنی دولگین» و «ریافاگات خبیبولین» دو خلبان روس بر اثر سرنگون شدن یک فروند بالگرد «ام آی ۲۵» نزدیک شهر تدمر سوریه کشته شدند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است گروه زیادی از افراد مسلح داعش به مواضع نیروهای دولتی سوریه در شرق شهر تدمر حمله کردند که در صورت پیروزی می‌توانستند بلندی‌های راهبردی این منطقه را به کنترل خود در آورند اما این دو خلبان نظامی روس با یک بالگرد ارتش سوریه از نوع «ام آی ۲۵» به پرواز در آمدند.

وزارت دفاع روسیه افزود این دو خلبان با هجوم به تروریست‌ها حمله آن‌ها را ناکام گذاشتند. زمانی که این بالگرد قصد بازگشت داشت هدف اصابت گلوله تروریست‌ها قرار گرفت و در منطقه ای تحت کنترل ارتش سوریه سقوط کرد و دو خلبان آن نیز کشته شدند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

فرمانده رزمندگان «نُجَباء» در حلب: هرجا جمهوری اسلامی لازم بداند، می رویم

شیخ مختار در جمع رزمندگان مقاومت در حلب سوریه اظهار داشت: مقاومت اسلامی نُجَباء مقید به ولایت فقیه است و هرجا که ایران لازم بداند، حضور خواهد داشت.

به گزارش ـ مدافعون ـ فرمانده نیروهای مقاومت اسلامی نُجَباء در حلب سوریه طی سخنانی بر آمادگی رزمندگانش برای مواجهه با چالش های آینده جهان اسلام در هر زمان و مکان تاکید کرد.

«شیخ مختار» با بیان اینکه "الگوی النجباء در جهاد، امام حسین (ع) است و این تشکل مقاومتی از واقعه کربلا الهام می گیرد"؛ خاطرنشان ساخت: ما بر خود واجب می دانیم که در صورت نیاز به یاری مظلومان جهان بشتابیم.

وی افزود: سراسر این کره خاکی صحنه مبارزه حق علیه باطل است و رزمندگان مقاومت برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان علیه اسلام و مسلمین لباس رزم بر تن کرده اند.

فرمانده نیروهای مقاومت اسلامی النجباء در حلب سوریه با اشاره به هدف جبهه مقاومت برای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی گفت: آل سعود در راستای معاهده با انگلیس، تمام توان خود را برای حمایت از صهیونیست ها برای اشغال فلسطین به کار گرفته است.

شیخ مختار همچنین با تاکید بر "تقید مقاومت اسلامی نُجَباء به ولایت فقیه" تصریح کرد: هر کجا جمهوری اسلامی لازم بداند حضور پیدا خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار داشت: رزمندگان مقاومت تا کنون توانسته اند نقشه صهیونیست ها برای خروج از انزوا و ارتباط با ترکیه از طریق کشور سوریه را نقشه بر آب کنند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

ارتش سوریه شهرک میدعا در حومه دمشق را بازپس گرفت + نقشه

ارتش سوریه روستای میدعا درغوطه شرقی را که در اختیار تروریست‌های جیش الاسلام بود را پس از ۱۲ روز آزاد کرد.

به گزارش ـ مدافعون ـ ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در ادامه عملیات خود موفق شدند در ادامه پیشروی‌ها در حومه شرقی دمشق، علاوه بر پاکسازی شهرک میدعا، بخش‌های شمالی و غربی حومه این شهرک را پاکسازی کنند.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از درگیری‌های ۶ ساعته و به هلاکت رساندن ده‌ها تروریست شهرک و مزارع میدعا را بازپس گرفتند.

گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه نیز اعلام کرد، ارتش سوریه روستای میدعا درغوطه شرقی را که در اختیار تروریست‌های جیش الاسلام بود را پس از ۱۲ روز آزاد کرد.

راه‌های این منطقه نقش مهمی در تهیه سلاح و پول برای تروریست‌ها داشته است.

روستای میدعا در نزدیکی پایگاه هوایی ضمیر قرار دارد و برای تروریست‌های جیش الاسلام به منظور حمله به ارتش سوریه نقش مهمی و اساسی داشت.

از صبح روز جمعه، عناصر تروریستی جیش الاسلام حملات متقابلی را علیه مواضع نیروهای سوری آغاز کردند و توانستند علاوه بر اشغال مزارع به شهرک میدعا نفوذ کنند اما نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت با ارسال تجهیزات جدید موفق شدند پیشروی تروریست‌ها را متوقف کنند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

ارتش سوریه به چند متری شاهراه کاستیلو در حلب رسید + عکس و نقشه

گزارش‌ها حاکی از آن است که ارتش سوریه تنها چند صد متر با جاده کاستیلو فاصله دارد و نیروهای ارتش این مسیر را زیر آتش مستقیم خود دارند.

به گزارش ـ مدافعون ـ ارتش سوریه با تسلط بر مزارع ملاح در مجاورت راه موسوم به کاستیلو در حومه شمالی حلب عملا استفاده از این مسیر را برای تروریست ها غیر ممکن کرده و بدین وسیله حلقه محاصره حلب کامل تر شده است.

براساس این گزارش، ارتش سوریه با تصرف مزارع ملاح حلقه محاصره پیرامون شهر حلب را تنگ‌تر کرده است.

این در حالی است که در جنوب جاده کاستیلو نیز درگیری میان نیروهای ارتش سوریه و مقاومت با تروریست های جبهة النصرة در منطقه بنی زید در جریان است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ارتش سوریه تنها چند صد متر با جاده کاستیلو فاصله دارد و نیروهای ارتش این مسیر را زیر آتش مستقیم خود دارند.

جاده کاستیلو شریان حیاتی در امداد و کمک رسانی به تروریست‌های منطقه شرقی شهر حلب است که این منطقه را به حومه شمالی حلب و از آنجا به ادلب متصل می‌سازد.

در درگیری‌های شدید چند روز گذشته، نیروهای ارتش سوریه با تسلط بر مزارع ملاح که در حقیقت از سه مزرعه جنوبی، شمالی و میانی تشکیل شده است توانستند، جاده کاستیلو را زیر آتش مستقیم خود قرار دهند.

در همین حال وزارت خارجه آمریکا ناراحتی خود را نسبت به پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه حلب و دمشق ابراز کرده است.

در این راستا «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه امریکا در اظهاراتی اعلام داشت: این عملیات در خلال آتش بس ۷۲ ساعته اعلام شده از سوی ارتش سوریه انجام شده است.

وی از طرف روس خواست تا از نفوذ خود برای جلوگیری ازچنین عملیات‌هایی استفاده کند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

محاصره کامل تروریستهای مستقر در شرق حلب + نقشه

با تسلط ارتش سوریه بر جاده کاستلو، گروه‌های مسلح در محله‌های شرقی شهر حلب در محاصره کامل قرار گرفتند

به گزارش ـ مدافعون ـ نیروهای ارتش سوریه با تصرف جاده کاستلو در استان حلب این کشور، آخرین خط تدارکاتی گروه‌های مسلح در شرق شهر حلب را قطع کردند.

با تسلط ارتش سوریه بر جاده کاستلو، گروه‌های مسلح در محله‌های شرقی شهر حلب در محاصره کامل قرار گرفتند و خط تدارکاتی آن‌ها به شمال این استان و مرزهای ترکیه قطع شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

حمله داعش به صحرای کربلا خنثی شد

فرماندهی عملیات فرات میانی امروز از ناکام ماندن حمله داعش با سه خودروی بمب گذاری شده و دو عامل انتحاری در صحرای کربلا به سمت شهر النخیب خبر داد.

به گزارش ـ مدافعون ـ سرلشکر قیس المحمداوی، فرمانده عملیات فرات میانی به سومریه نیوز گفت: نیروهای امنیتی به دستور فرماندهی عملیات و رئیس پلیس منطقه صبح امروز توانستند مانع از حمله گروه تروریستی داعش متشکل از هشت تا 12 تن به منطقه صحرای کربلا شوند.

محمداوی ادامه داد که تروریست‌ها با سه خودروی بمب‌گذاری شده به اضافه پوشیدن کمربندهای انتحاری و در اختیار داشتن سلاح‌های سبک، نیمه سنگین و بمب‌های دست ساز دستگیر شدند و نتوانستند به خاکریز و خندق شرقی که در صحرای کربلا به سمت نخیب در دست احداث است، وارد شوند.

وی افزود: نیروها توانستند این خودروها را قبل از رسیدن آنها به منطقه منفجر و سلاح‌های آنها را توقیف کنند.

شهرستان نخیب بین دو استان کربلا و الانبار واقع شده و به لحاظ اداری وابسته به کربلا است و اخیرا شاهد نفوذ تروریست‌ها با هدف انجام حملات تروریستی در کربلا بوده است.
از سوی دیگر، راجع العیفان، عضو کمیته امنیتی در شورای استانداری الانبار امروز اعلام کرد که همچنین حمله داعش به شهر العامریه در جنوب فلوجه ناکام ماند.

العیفان به سومریه نیوز گفت: نیروهای امنیتی و عشایر توانستند مانع از حمله داعش به عامریه فلوجه شوند. او افزود: آنها از منطقه الحصی در شمال عامریه فلوجه آمده بودند.

وی افزود: نیروها توانستند خودروهای آنها را منفجر کنند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

گزارش تصویری/ غربت حرم امامین عسکریین(ع) در آستانه شب قدر

به گزارش ـ مدافعون ـ حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در شهر مقدس سامراء در آستانه بیست و سومین شب از لیالی قدر غربت خاصی دارد. در جدیدترین تصاویری که امروز از حرمین مطهر ثبت شده این غربت مشاهده می شود. در این حرم، امام علی النقی هادی ع ، امام حسن عسکری علیهماالسلام و حضرت حکیمه خاتون عمه ی امام حسن عسکری و حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان (عج) مدفون هستند.
نیروهای مدافع حرم سرایا السلام در شهر حضور گسترده دارند و با غروب افتاب که زوار به حرم می ایند تدابیر امنیتی را اجرا می کنند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

دختر چهارساله شهید مدافع حرم به رهبر انقلاب چه گفت؟ + عکس

نهال، دختر چهارساله شهید مدافع حرم «مهدی قاضی خانی» در حاشیه دیدار جمعی از خانواده های شهدا با رهبر انقلاب دیدار کرد.

به گزارش ـ مدافعون ـ در حاشیه دیدار خانواده های شهدای مدافع حرم با رهبر، نهال دختر چهار ساله جلو می رود و با رهبر صحبت می‌کند.

خانم فاطمه باقری در صفحه اینستاگرامش این عکس را منتشر کرد و در رابطه با آن نوشت:

«نهال! حاج آقا رو دیدی چی گفتی بهشون؟

- رهبر؟!

- آره!

- رفتم گفتم کُلاتُ مامانت برات درست کرده؟! گفت آره . گفتم میدی به من؟

گفت این مال منه. یکی دیگه برات میخرم!

گفتم پس صورتی بخری ها !!!»

پ.ن۱:نوبت دیدار خصوصی خونواده شون نبوده اصلاً. خودش با همون شیطنت همیشگی جدا از مامان و دوتا برادرش، همراه بقیه بچه های شهدا رفته بود اون جلو.

پ.ن۲: با تشکر از مامان نهال که در نقش دیلماج ظاهر شد و «لَهبَل» ،«تُلاه» ، و «صوولَتی» رو برامون ترجمه کرد.

پ.ن۳ : و با تشکر از شما که بدون دیلماج و واسطه، رفیق و همصحبت این بچه هایید...

عکس نوشت: نهال، دختر چهارساله شهید مدافع حرم، «مهدی قاضی خانی» دیدار جمعی از خانواده های شهدا با رهبر انقلاب (۹۵/۴/۵)

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

جنایت جدید رژیم سعودی در یمن/ غیرنظامیان یمنی در حیفان تکه تکه شدند + تصاویر

جنگنده های ائتلاف سعودی یک جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی در حیفان در استان تعز را هدف قرار دادند که منجر به شهید و زخمی شدن دهها شهروند یمنی شد.

به گزارش ـ مدافعون ـ جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی با حمله به استان تعز، جنایت جدیدی را رقم زدند.

در این حمله جنگنده های ائتلاف سعودی یک جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی در حیفان در استان تعز را هدف قرار دادند و ۱۷ نفر را به شهادت رساندند.

شبکه خبری المسیره نیز آمار شهدای پی حمله جنگنده‌های متجاوز سعودی به شهر حیفان را ۱۰ شهید و ۹ زخمی اعلام کرد.

براساس اعلام شبکه المسیره جنگنده‌های سعودی بامداد سه شنبه یک جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی در حیفان را هدف قراردادند و افراد حاضر در این محل را به خاک و خون کشیدند.

برخی منابع خبری شمار شهدای این حمله را ۴۰ نفر اعلام کرده‌اند که شماری از آنان زنان و کودکان هستند.

این شبکه خبری به نقل از یک مقام محلی افزود: شماری زن و کودک نیز جزو کشته شدگان هستند و در حال حاضر پیکرهای تکه تکه شده آن‌ها روی زمین افتاده است.

جنایات و قتل عام علیه شهروندان یمنی در سکوت نهادهای بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر و در صدر آن‌ها سازمان ملل صورت می‌گیرد تا جایی در این زمینه نوعی تبانی دیده می‌شود.

براساس اعلام سازمان ملل، از زمان آغاز حملات عربستان سعودی به یمن در فروردین ۱۳۹۴، تاکنون بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ یمنی کشته و حدود ۸. ۲ میلیون نفر از مردم این کشور بی‌خانمان شده‌اند.

این در حالی است که منابع یمنی معتقدند در حملات عربستان به این کشور تاکنون بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ نفر شهید شده‌اند.

  • خدام السیدة زینب

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون