مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

جنگنده های آمریکایی ۶ کودک سوری را به شهادت رساندند

نیروی هوایی آمریکا متهم به قتل عام یک خانواده سوری است که طی آن شش کودک و سه شهروند سوری به شهادت رسیدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یک وبسایت حقوق بشری، گزارش داد که نیروی هوایی آمریکا متهم است که طی عملیاتی که در ماه آگست (مرداد) در بخش های شمالی شهر «اتمه» سوریه انجام داده است، شش کودک بی دفاع و سه شهروند بالغ سوری به شهادت رسانده است.

«الاموری» که این گزارش را به این وبسایت حقوق بشری داده است، اعلام کرد که کشته شدگان در این فاجعه بیش از این تعداد بوده اند، زیرا علاوه بر تمام اعضای خانواده اش که در این حمله هوایی جنگنده های آمریکایی کشته شده اند، آوارگانی که به خانه او پناه آورده بودند نیز کشته شدند و تاکنون ارتش آمریکا سعی در مخفی نگه داشتن و مسکوت گذاردن این جنایت داشت.

وی که در هنگام فاجعه در خانه حضور نداشت، گفت: پنج دختر من به نام های فاطمه (ده ساله)، حیات (نه ساله)، امنیه (هفت ساله)، آسیه (پنج ساله)و مروه (چهار ساله) و همچنین فرزند پسر ۱۰ ماه ام به نام عبدالله در این جنایت به شهادت رسیده اند.

این اتهام از سوی دیگر بستگان خانواده «اموری» هم مورد پیگری قرار گرفت و در نهایت مقامات آمریکایی مجبور به دستور پیگری این واقعه وحشتناک شدند.

اما روز پنجشنبه گذشته، فرماندهان آمریکایی در ادعایی مضحک با زیر سوال بردن اصل وقوع این حادثه اعلام کردند که جنگنده های آمریکایی مواضع داعش را هدف قرار داده بودند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون