مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ارتش سوریه سه بلندی راهبردی در استان لاذقیه را آزاد کرد

ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در استان لاذقیه امروز توانست سه منطقه مهم و راهبردی در حومه این استان را به کنترل خود در آورد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ شبکه تلویزیونی العالم به نقل از خبرنگار خود در سوریه از آزادسازی سه منطقه در استان لاذقیه خبر داد و اعلام کرد: ارتش سوریه به کمک نیروهای دفاع مردمی سه ارتفاع مهم و راهبری بردی "کتف الغدر "، "الملوحه" و "المرکشلیه" در شمال شرق حومه استان لاذقیه را از لوث عناصر تروریستی آزاد کرد.

همچنین خبرگزاری رسمی سوریه ضمن تایید این خبر اعلام کرد: ارتش سوریه و نیروهای مسلح چند خودرو و مخفی گاه تروریست ها که مقدار زیادی سلاح و مهمات نظامی در اختیار داشتند را در استان درعا منهدم کردند.

ارتش سوریه نیز روز گذشته بلندی های مهم "تل راشون"، "تل زینونه"، "تل الملوحه"، "تل1154 " را به کنترل خود در آورد.

ارتش سوریه پس از آزادی ارتفاعات "تل کتف الغنمه" روز گذشته توانست امروز بلندی های راهبری کتف الغدر را آزاد کند که این منطقه از پایگاه های مهم گروه تروریستی «جبهه النصره» به شمار می رود.

شایان ذکر است استان لاذقیه در غرب کشور سوریه واقع است که از شمال با کشور ترکیه هم مرز و از شرق با دریای مدیترانه هم‌جوار است.

بیش از ۹۵ درصد استان لاذقیه تحت کنترل نیروهای ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی است و تنها بخش های کوچکی از شمال شرقی این استان تحت اشغال گروه‌های تروریستی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون