مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

اعلام همبستگی رزمندگان حزب الله با شهروند خبرساز لبنانی + عکس

مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان در سوریه حمایت خود را از شهروند لبنانی که با انتشار تصویری انزجار خود را از رژیم آل سعود ابراز کرده؛ اعلام کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ گروهی از رزمندگان حزب الله که در دفاع از مقدسات اسلامی در جبهه های جنگ با عناصر تروریستی در سوریه حضور دارند همبستگی و حمایت خود را از «هشام زیات» فعال اجتماعی لبنان اعلام کردند.

براساس این گزارش، پس از اینکه هشام زیات نویسنده و فعال اجتماعی لبنان به خاطر انتشار تصویری از پادشاه رژیم سعودی که در آن سلمان بن عبدالعزیز مورد تحقیر قرار گرفته تحت تعقیب مقامات امنیتی لبنان قرار گرفت چند تن از مجاهدان مقاومت اسلامی با وی اعلام همبستگی کردند.

این شهروند لبنانی روز دوشنبه با قرار دادن تصویری از «سلمان بن عبدالعزیز» و «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه کنونی و قبلی رژیم سعودی، «عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ» مفتی اعظم و «سعود الفیصل» وزیر خارجه قبلی عربستان در میدان "ابو دیب" شهر صور و زدن کفش بر روی آن‌ها انزجار خود را از سیاست‌های رژیم ظالم آل سعود نشان داد.

زیات این کار را در اعتراض به سیاست‌های عربستان سعودی در منطقه و بخاطر همبستگی با مردم کشورهای یمن، سوریه، عراق، فلسطین و لبنان که از سیاست‌های ظالمانه آل سعود به ستوه آمده‌اند انجام داده است.

رزمندگان حزب‌الله با به دست گرفتن دست نوشته‌های نمادین که شعارهای همبستگی با هشام زیات روی آن نوشته بودند از خود عکس گرفتند و به یکی از سایت‌های خبری جنوب لبنان ارسال کردند تا از هشام زیات و از آزادی بیان حمایت کنند.

بر روی یکی از این دست‌نوشته‌ها نوشته شده «همه ما هشام زیات هستیم» و در دست‌نوشته دیگر نیز «همبستگی با هشام زیات در مقابل آدم کش‌های آل سعود» نوشته شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون