مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
در مراسم بزرگداشت روز شهید؛

نصرالله: روحیه جهادی، بزرگترین سلاح حزب الله است/ تحسین یک دختر فلسطینی

"در تلویزیون یک دختر فلسطینی را دیدم که با وجود اینکه سرنوشت اقدام خود را می دانست و نسبت به این مساله مطلع بود که سرنوشتش یا مرگ یا حبس ابد است، اما چاقوی خود را از کیفش بیرون آورد و به یک سرباز اسراییلی ضربه زد".

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ دبیر کل حزب الله لبنان امروز چهارشنبه 20 آبان‌ماه (که سالروز شهادت «احمد قصیر» و آن را روز شهید نامگذاری کرده است) در گرد‌همایی عظیم شهیر صیدا اظهار داشت: عملیات شهادت طلبانه شهید "احمد قصیری"، بزرگترین عملیات در تاریخ مقاومت و نزاع عربی-اسرائیلی بوده است.

«سید حسن نصرالله» با بیان اینکه ما به شهدا غبطه می خوریم، اضافه کرد: به آنها تبریک می‌گوییم، چراکه خود را از زندان فانی دنیا رهانیدند و راه دنیای ابدی و تنعم جاویدان را در پیش گرفتند.

وی گفت: از مهم ترین دستاوردهای خون شهدا، تقویت روحیه جهادی، مقاومت، عزت و شهادت طلبی است. شهادت، سلاح ماست.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه ما امروز را روز شهید نامیده‌ایم، یادآور شد: در چنین روزی مجاهد شهادت طلب، احمد قصیر، با ماشینی پر از مواد منفجره مقر حاکم نظامی اسراییل در شهر صور را هدف قرار داد.

نصرالله گفت: این عملیات اولین عملیات از نوع خود برای مقاومت و حتی اولین عملیات اساسی علیه صهیونیست ها بود که در آن بنا به اذعان خود آن‌ها 141 صهیونیست کشته و 10 تن دیگر مفقود شدند و در میان آن‌ها ده‌ها ژنرال ارشد اسراییلی بود و آن‌ها را یک سال در غم و اندوه فرو برد.

وی افزود: 33 سال از آن عملیات گذشته است اما باید بگوییم که چنین عملیات بزرگی علیه اسراییل و چنین ضربه کاری علیه آن‌ها تاکنون تکرار نشده است. او آغازگر راهی بود که رهروان زیادی داشت و احمد قصیر را باید امیر شهدا و رزمندگان شهادت طلب بخوانیم.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: اگر می‌خواستیم به امکانات، تسلیحات و تجهیزات دست یابیم، دیگر مقاومت و آزادی وجود نداشت. از آغاز، روحیه جهادی، تنها سلاح قدرتمند ما علیه توحش دشمن بوده است.

نصرالله با تشویق جوانان فلسطینی و تحسین جنگیدن آنان با سلاح سرد در انتفاضه سوم تاکید کرد: نیروهای دشمن می‌توانند ارتباط مناطق مختلف فلسطینی با یکدیگر را قطع کند، ولی نمی‌توانند مانع رسیدن چاقو به دست جوانان فلسطینی شوند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها علیه مقاومت و برای تخریب آن، جنگ به راه می‌اندازند؛ چرا که اگر این روحیه را از ما سلب کنند، ما دیگر کاری از پیش نخواهیم برد؛ از این رو ما وظیفه داریم با این جنگ ها مقابله کنیم.

دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص سفر «بنیامین نتانیاهو،» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به آمریکا گفت: این سفر، همراهی آمریکا با رژیم صهیونیستی و حمایت مستمر واشنگتن از این رژیم را نشان می دهد.

نصرالله تصریح کرد: آمریکا امروز بر تمام جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین سرپوش می گذارد. آنها در آخرین بخش دیدار خود، موضوع حزب الله را مطرح کردند؛ البته این برای ما افتخار است.

وی روحیه جهادی را بزرگترین سلاح حزب الله خواند و اظهار داشت: اگر خون شهیدان وجود نداشت، این مقاومت‌ و آزادسازی ها نیز وجود نداشت و اگر ما می خواستیم منتظر امکانات و تجهیزات بمانیم دیگر خبری از مقاومت و آزادسازی‌ها نبود و دشمن اهداف خود را در این صورت از طریق اشغالگری ها محقق می ساخت.

دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به کلیپ منتشر شده از مبارزه یک دختر فلسطینی با چاقو گفت: در تلویزیون یک دختر فلسطینی را دیدم که با وجود اینکه سرنوشت اقدام خود را می‌دانست و نسبت به این مساله مطلع بود که سرنوشتش یا مرگ یا حبس ابد است، اما چاقوی خود را از کیفش بیرون آورد و به یک سرباز اسراییلی ضربه زد.

نصرالله در این باره تاکید کرد: این یک حجتی در مقابل مردان است و این اقدامات ماحصل این روحیه است و این مسئولیت بر عهده ما قرار دارد که این روحیه را حفظ کنیم.

وی همچنین به شکست محاصره فرودگاه "کویرس" اشاره کرد و تصریح کرد: این شکست پس ازدو سال، از اراده راسخ افسران و سربازان ارتش سوریه در مبارزه نشان دارد. پیروزی آن‌ها، برای آمریکا این پیام را داشت که تنها راه حل سیاسی است و نمی توانید از سیاست برتری جویی بهره ببرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون