مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق خبر داد:

جنگنده هاى «Ми-28» و «35-‌Ми» روس به عراق رسید/ تانک و موشک «کورنیت» به زودی

الزاملى با تاکید بر افزایش همکاری تسلیحاتی بغداد ــ مسکو اظهار داشت: جنگنده‌هاى "مى 28" و "مى 35" از روسیه تحویل گرفته شده است.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق با اشاره به افزایش قوای تسلیحاتی نیروهای نظامی در مبارزه با داعش اظهار داشت: جنگنده‌هاى "مى 28 (Ми-28)" و "مى 35 (35-Ми)" از روسیه تحویل گرفته شده است.

«حاکم الزاملى» افزود: به زودى تانک، نفر بر و موشک "کورنیت" ساخت کشور روسیه که در هدف گرفتن خودروها و نفر برهاى بمب گذارى شده استفاده دارند نیز به عراق خواهد رسید.

وی با بیان اینکه همکاری بغداد ــ مسکو در زمینه تسلیحات و ادوات جنگی افزایش یافته است، تصریح کرد: دولت روسیه همچنان در حال کمک به عراق با سلاح و تجهیزات خود است.

رئیس کمیسیون امنیت و دفاع مجلس در توضیح این محموله‌های نظامی گفت: جنگنده‌های "مى 28" و "مى 35" از قدرت بالایی برخوردار هستند و نقش مهمی در پیشرفت توان نظامی عراق خواهند داشت.

الزاملى با بیان اینکه این ادوات نظامی معادله جنگ علیه گروه‌های تکفیری را عوض خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: ارتش عراق با حمایت‌های همه جانبه رزمندگان سازمان بسیج مردمی (حشد شعبی) به پیشروی‌ها و پاکسازی مناطق با قدرت بیشتری ادامه خواهد داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون